Odbierz 6 lekcji o marketingu sektora MŚP. Zapisz się na bezpłatny kurs e-mailowy „Dochodowa mikromarka”!
Mini e-book to kompaktowy poradnik przedstawiający 8 najczęściej spotykanych na rynku rodzajów agencji marketingowych.
Każdy z przedstawionych rodzajów agencji opisany jest według tego samego schematu: czym się zajmuje agencja, kiedy warto skorzystać z jej usług i na co uważać.
Pokazujemy kulisy pracy agencji marketingowych tak, aby pomóc Ci jak najlepiej dopasować typ agencji do Twoich potrzeb i problemów.
Tworzy strategiczny obraz marki za pomocą elementów werbalnych oraz wizualnych.
Oferuje pełen zakres usług, które mogą dotyczyć zarówno kanałów online, jak i offline.
Prowadzi działania zwiększające sprzedaż oraz rozpoznawalność w internecie.
Autorkami mini e-booka „8 rodzajów agencji marketingowych” są dr Magdalena Gajek – właścicielka Blend PR® oraz Klaudia Klupś – specjalistka ds. komunikacji w Blend PR®.
W naszej agencji bardzo istotnym elementem procesu sprzedaży jest właściwa kwalifikacja potencjalnych klientów. Sprawia to, że wiele z zapytań ofertowych, które do nas trafiają, nie kończą się realizacja projektu, ponieważ dzięki jasno opracowanej procedurze wiemy, że szansa powodzenia tej współpracy jest niewielka. Wprost polecamy wówczas inne agencje lub współpracę z freelancerami.
Dlatego nasz mini e-book zawiera urealnione wskazówki. Chcemy, aby był on dla Ciebie solidną podpowiedzią, do jakiej agencji warto się zgłosić. Nawet, jeśli nie będziemy nią my.
Wypełnij formularz, potwierdź zapis i miłej lektury!
Prezent w postaci mini ebooka „8 rodzajów agencji marketingowych” otrzymasz zaraz po potwierdzeniu zapisu. Wiadomość z PDF przyjdzie do Ciebie z naszego automatycznego systemu. Zwykle dzieje się to dosłownie w kilka sekund.
Jeśli nie widzisz w swojej skrzynce mini e-booka lub wiadomości z prośbą o potwierdzenie swojego adresu, wykonaj następujące kroki:
Z góry przepraszamy za wszystkie występujące błędy. W sporej większości przypadków zależą one od naszej aplikacji mailingowej lub filtrów antyspamowych na pocztach naszych subskrybentów.
Tak, po pobraniu mini e-booka trafisz do grupy subskrybentów naszego newslettera. W co drugą środę o godz. 10.30 prześlemy do Ciebie komentarz marketingowy z bonusem edukacyjnym. Liczymy, że nasze wiadomości Ci się spodobają, ale jeśli stanie się inaczej, zawsze możesz wypisać się jednym kliknięciem, zachowując pobrany mini e-book.
Jasne! To kilka przykładowych wiadomości, jakie trafiły do naszych subskrybentów: