CONTENT MARKETING

Każda firma występuje dziś w roli wydawcy, bo produkuje treść. Podobnie jak każda marka ma swoje atuty, które dobry content marketing potrafi wykorzystać w konkretnych celach. Marketing treści to synergia wiedzy i skutecznej komunikacji.

Tworzymy oryginalne materiały promocyjne online i offline w zrozumieniu specyfiki branży oraz charakteru organizacji Klienta. Zdyscyplinowanie i umiejętność planowania pomagają nam budować kalendarze publikacji, a potem trzymać się przyjętego harmonogramu.

Marketing wiele zyskuje, odwołując się do sztuki opowiadania znanej z literatury oraz fundamentów dobrego dziennikarstwa. Doskonale znamy każdy z tych obszarów. Pozwól nam opowiedzieć Twoją historię!

Sprawdź szkolenie w Poznaniu!

Tworzymy treści na każdym etapie podróży zakupowej



  • Etap I

    Poszukiwanie (wizyta)

    Wideo, galerie zdjęć, posty na blogu, artykuły sponsorowane, posty w social mediach,  prezentacje, e-booki, infografiki

  • Etap II

    Rozważenie (lead)

    Case studies, opisy produktów, Frequently Asked Questions, opinie konsumentów, treści do mailingów, przygotowanie do webinarów

  • Etap III

    Decyzja (klient)

    Demo produktowe, analiza ankiet, obróbka technicznych treści pod kątem przyswajalności materiału, materiały wspierające sprzedaż



Zakres naszych działań:

  • kreowanie wysokiej jakości contentu każdej kategorii (copywriting i webwriting, grafiki, wideo),
  • materiały wspierające sprzedaż,
  • przygotowywanie treści z myślą o kanałach online i offline,
  • custom publishing,
  • profesjonalna korekta językowa,
  • tworzenie planów content marketingowych oraz kalendarzy publikacji,
  • analiza działalności firm pod kątem doboru najodpowiedniejszych dla danej branży narzędzi,
  • koordynacja współpracy z podwykonawcami (drukarniami, grafikami, producentami wideo).

Korzyści z wykorzystania content marketingu:

  • Wzrost świadomości marki w grupie docelowej.
  • pozycja eksperta w branży, wiarygodność,
  • wzrost zaangażowania użytkowników, 
  • umocnienie relacji z partnerami biznesowymi,
  • dyscyplina wydawnicza oraz poszerzanie wiedzy,
  • zwiększenie ruchu na stronie oraz wydłużenie czasu spędzonego na niej (jakościowy ruch),
  • wyższa pozycja w wyszukiwarce,
  • zwiększona sprzedaż.