PROJEKTOWANIE GRAFICZNE

Stworzenie identyfikacji wizualnej to jeden z pierwszych kroków przy powstaniu nowej marki. Logo oraz towarzyszące mu elementy graficzne powinny oddawać wizję brandu, wartości firmy i wyróżniać ją na tle konkurencji. Naturalnym cyklem życia maki jest także rebranding polegający na zmianie już istniejących znaków.

W Blend PR za klucz do sukcesu komunikacji wizualnej uznajemy spójność i konsekwencję. Z tego powodu nie tylko kreujemy systemy identyfikacji, ale także implementujemy zmiany oraz nadzorujemy wykorzystanie znaków zgodnie z przyjętym standardem.

Pozostajemy także blisko codziennych potrzeb Klientów. Tworzymy materiały graficzne zgodne z bieżącymi projektami.

Budujemy wartość marki przez profesjonalizację identyfikacji wizualnej!



Zakres naszych działań:

  • tworzenie logo oraz systemów identyfikacji wizualnej (księgi znaku),
  • projektowanie elementów identyfikacji wizualnej (m.in. papier firmowy, wizytówki, szablony prezentacji, torby, teczki, koperty),
  • rebranding (przygotowanie strategii i implementacja),
  • kreowanie identyfikacji linii produktowych oraz projektów (key visual),
  • budowanie instrukcji składu tekstów (księgi stylu),
  • projektowanie materiałów użytkowych (plakaty, zaproszenia, roll-upy, ścianki, ulotki, katalogi, e-booki, skład publikacji, prezentacji multimedialnych),
  • wykorzystanie szerokiego wachlarza narzędzi komunikacji wizualnej: fotografii, ilustracji, symboli, typografii, animacji czy filmu,
  • prezentacja języka korzyści w połączeniu z grafiką,
  • nadzór nad spójnością komunikacji wizualnej (CI).

Trendy we współczesnej komunikacji wizualnej:

    storytelling – opowiadanie historii za pomocą obrazu,

      wiarygodność – realni ludzie w prawdziwym otoczeniu,

    nomadyzm – prezentacja ciągłego ruchu i zmiany,

      minimalizm – symbole i czytelne formy,

     integracja – różne technologie i formy graficzne,

      interakcja – obraz skłaniający do aktywności.