SZKOLENIA

Wierzymy, że rzetelna edukacja rozwija cały rynek branży marketingowej. Stale doskonalimy swoje umiejętności w środowisku zawodowym i naukowym oraz chętnie dzielimy się zdobytą wiedzą.

Śledzimy trendy oraz uważnie przyglądamy się udanym realizacjom z obszaru PR i marketingu. Za najlepszą formę nauki uważamy twórczą rozmowę, dlatego naszych rozmówców traktujemy jak wartościowych partnerów do efektywnej dyskusji.

Na bazie tych przekonań właścicielka Blend PR Magdalena Gajek rozpoczęła edukacyjną współpracę z poznańskimi uczelniami: Uniwersytetem Ekonomicznym (szkolenia otwarte i zamknięte), Wyższą Szkołą Bankową oraz Collegium da Vinci (zajęcia dla studentów), a także Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza w ramach projektu Uniwersytet Otwarty (kurs tematyczny “Zintegrowana komunikacja marketingowa”).

Szkolenia otwarte na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu

 

Centrum Edukacji Menedżerskiej działające jako jednostka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oferuje regularnie organizowane dwa szkolenia otwarte, które stworzyła oraz prowadzi właścicielka Blend PR Magdalena Gajek. W obu przypadkach grupę docelową stanowią pracownicy działów marketingu czy PR pracujący zarówno po stronie klienta, jak i w agencjach oraz osoby chcące udoskonalić swój warsztat językowy.

Content marketing – jak tworzyć skuteczne treści?

Sprawdź program!

Korzyści dla uczestników:

  • nabycie praktycznych umiejętności dotyczących tworzenia treści promocyjnych,
  • zapoznanie się z dobrymi praktykami w zakresie content marketingu,
  • uporządkowanie teoretycznej wiedzy o marketingu treści,
  • przyswojenie wiedzy pomocnej w kreacji zarówno komunikacji online, jak i offline,
  • wąski zakres materiału, co daje wnikliwą, niepowierzchowną wiedzę.

KOLEJNY TERMIN: 26 WRZEŚNIA

Zapisz się!

Świadome zarządzanie profilami w social mediach

Sprawdź program!

Korzyści dla uczestników:

  • zapoznanie się z różnorodnością i możliwościami najpopularniejszych serwisów,
  • nabycie praktycznych umiejętności dotyczących tworzenia postów,
  • ulokowanie aktywności w social mediach w strategii komunikacji marki,
  • prezentacja dobrych praktyk i najczęściej popełnianych błędów,
  • praktyczny, warsztatowy wymiar szkolenia.

KOLEJNY TERMIN: 10 WRZEŚNIA 

Zapisz się!