Kiedy? Środa, 16 listopada 2022, godz. 18:00-19.30.
Dla kogo? Właściciele firm, przedstawiciele zarządów, managerowie ds. marketingu, specjaliści ds. marketingu, marki osobiste.
… czyli, co zrobić, aby trafić do właściwych osób z właściwą ofertą.
… czyli, jak realistycznie odtworzyć drogę zakupową klienta.
… czyli, jakimi sposobami przekuć uwagę klienta w transakcję zgodnie z filozofią Twojej marki.
Poznasz kilka technik planowania komunikacji do określonego typu sprzedaży.
Wspólnie przeanalizujemy przykładowy plan komunikacji i sprzedaży dla jasno określonego produktu.
Otrzymasz na start e-book „100 pomysłów na niebanalny marketing” i weźmiesz udział w sesji Q&A na koniec webinaru.
Konsultantka PR, autorka książki „Mikromarka”. Zajmuje się przede wszystkim marketingiem sektora MŚP i komunikacją marek premium. Uczy przedsiębiorców, jak zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. W ciągu 10 ostatnich lat zrealizowała ponad 60 wymagających projektów marketingowych.
Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych. Autorka publikacji naukowej „Nowy Jork wyobrażony i doświadczony”. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów w Lipsku i Kilonii. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji. W salach wykładowych spędziła ponad 1100 godzin, prowadząc spotkania dla 1700 osób.