Kiedy? Poniedziałek, 7 marca 2022, godz. 18:00-19.30.
Dla kogo? Właściciele firm MŚP, specjaliści ds. marketingu, marki osobiste, organizacje non-profit.
UWAGA! Razem z zapisem wpłać minimum 10,00 złotych do naszej skarbonki. Pieniądze zostaną przekazane automatycznie na wiarygodną zbiórkę Polskiej Akcji Humanitarnej na rzecz Ukrainy.
… czyli, jakie elementy powinien zawierać operacyjny plan rozwoju marki.
… czyli, jak dopasować kanały komunikacji do grupy docelowej i celów marketingowych.
… czyli, jak sprawdzić, czy zaplanowane działania dają efekty biznesowe i wizerunkowe.
Poznasz narzędzia oraz techniki planowania komunikacji dla małych i średnich firm.
Wspólnie przeanalizujemy przykładowy plan komunikacji dla jasno określonej marki.
Otrzymasz materiały edukacyjne udostępniane po zapisie oraz podczas webinaru. Sesja Q&A na koniec.
Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i komunikacją sektora premium. Pomaga przedsiębiorcom projektować funkcjonalne, piękne i wpływowe marki bez względu na skalę ich biznesu. W ciągu 10 ostatnich lat zrealizowała blisko 60 wymagających projektów marketingowych.
Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych. Autorka książki „Nowy Jork wyobrażony i doświadczony”. Stypendystka zagranicznych uniwersytetów w Lipsku i Kilonii. Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji. W salach wykładowych spędziła ponad 1100 godzin, prowadząc spotkania dla 1700 osób.