Poznaj praktyczne wskazówki z 10 rekomendowanych publikacji. Odbierz e-book 30 lekcji z książek o marketingu!
Balamonte to marka modowa stworzona przez Grzegorza Krychowiaka – znanego nie tylko z piłkarskich boisk, ale także dobrego stylu. Brand słynie z garniturów szytych na miarę i ekskluzywnej, włoskiej jakości. Klient zgłosił się do nas z potrzebą promocji otwarcia nowego salonu w Poznaniu. Wydarzenie odbyło się w styczniu 2020 roku. Projekt realizowaliśmy z agencją eventową Emotions Events.
Zależało nam na wzbudzeniu zainteresowania mediów, aby jak najszersza grupa mieszkańców Poznania i okolic dowiedziała się o nowym salonie.
Chcieliśmy nawiązać lub wzmocnić relacje z potencjalną grupą docelową, a także przedstawicielami świata sportu i mody.
Musieliśmy postawić na sprawną organizację, aby wpisać się w oczekiwania i harmonogram głównego gościa wydarzenia Grzegorza Krychowiaka.
Podczas spotkania ustaliliśmy cele, oczekiwania, terminy oraz konieczne do podjęcia kroki. Zgodnie z sugestią klienta podzieliliśmy dzień otwarcia na dwie części – dzień dla mediów oraz wieczór dla gości VIP.
Zaprojektowaliśmy i wysłaliśmy tradycyjną pocztą ekskluzywne zaproszenia na wieczorny event. Wsparliśmy klienta w uzupełnieniu bazy gości VIP.
W pełni odpowiadaliśmy za wysyłkę zaproszeń do mediów, przygotowanie materiałów prasowych oraz organizację dnia medialnego, którego najsilniejszym punktem były indywidualne spotkania dziennikarzy z Grzegorzem Krychowiakiem.
Na wieczornym otwarciu do naszych zadań należała przede wszystkim dbałość o serwis fotograficzny, który wykorzystaliśmy także w działaniach medialnych. Pozostałymi kwestiami eventowymi zajmował się nasz klient oraz agencja Emotions Events.
Przybycie na otwarcie butiku kluczowych mediów w Poznaniu (zorganizowanie 11 indywidualnych spotkań z Grzegorzem Krychowiakiem).
Uporządkowanie harmonogramu dnia medialnego zgodnie z potrzebami klienta i redakcji.
Ponad 40 tekstów prasowych oraz ponad 30 postów w social mediach z kont redakcyjnych.
Ekwiwalent reklamowy (AVE) w wysokości ponad 70 tys. zł.
Publikacje PR w mediach lokalnych: wyborcza.pl, „Głos Wielkopolski”, „Poznański Prestiż”, Radio Poznań, WTK.
Publikacje PR w mediach tematycznych: OCZY.MAG, obcas.pl, Welon i Mucha.
Wysoka różnorodność wycinków i zaangażowanie dziennikarzy.
Ponad 300 zdjęć wykonanych przez 2 fotografów (sesja na ściance reklamowej oraz fotoreportaż).
Sprawna komunikacja z uczestnikami eventu VIP: nadzór nad listą gości, terminowy druk i wysyłka zaproszeń, potwierdzanie przybycia.
Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.