To nie kolejny mailing z prasówką lub listą tekstów na blogu, który scrollujesz bez końca. Każda wiadomość zwięźle odpowiada na jedno praktyczne pytanie postawione w tytule. Materiałów tych nie znajdziesz w innych kanałach.
Na start otrzymasz e-book „100 pomysłów na niebanalny marketing”, ale subskrybenci newslettera mają priorytetowy dostęp także do innych na bieżąco wydawanych przez nas publikacji.
Jeśli lubisz brać udział w webinarach, konferencjach czy szkoleniach, w newsletterze na pewno znajdziesz event dla siebie. Promujemy głównie inicjatywy, do których możesz dołączyć bezpłatnie.
Jak mówić, aby osiągać cele wizerunkowe i biznesowe?
Jak tworzyć markę z naciskiem na wysoką jakość?
Jak budować
marketing w sektorze MŚP?
Jeśli nie widzisz w swojej skrzynce e-booka lub wiadomości z prośbą o potwierdzenie swojego adresu, wykonaj następujące kroki:
Z góry przepraszamy za wszystkie występujące błędy. W sporej większości przypadków zależą one od naszej aplikacji mailingowej lub filtrów antyspamowych na pocztach naszych subskrybentów.