Naszym zadaniem jest zwiększenie wartości Twojej firmy. Do tego właśnie służy marka. Jesteśmy butikową agencją komunikacji dla marek premium. Zakres naszych usług obejmuje trzy obszary: strategię, design oraz komunikację.
Pracujemy głównie dla sektora MŚP, pokazując, że niekorporacyjne firmy mogą być wpływowe, estetyczne i dochodowe. Pomaga nam w tym autorski model pracy Brandborder™. Najczęściej obsługujemy firmy technologiczne, prawne, lifestylowe oraz edukacyjne.
Tworzymy rzetelny przekaz, spójną estetykę i funkcjonalne narzędzia. Dostarczamy projekty, które nas samych satysfakcjonują.
Po prostu wykonujemy zadania i idziemy do przodu. Pracujemy wyłącznie z klientami, którym możemy oraz chcemy pomóc.
Bo kreatywność materializuje się w ładzie oraz spójności. Nie lubimy multitaskingu czy rozpraszaczy.
Work life balance to dla nas za mało. W branży kreatywnej nie da się podzielić życia na sztywne ramy, a potem przeskakiwać pomiędzy nimi w określonych godzinach. Dlatego my skupiamy się na tym, aby po prostu mieć jedno fajne życie – wypełnione wolnością, pasjami i zgodne z naszymi bieżącymi potrzebami.
Jesteśmy zespołem, ale pracujemy w 100% zdalnie. Każdy z nas sam wybiera, w jakich godzinach chce wykonywać swoje zadania. Na końcu przecież zawsze liczy się po prostu efekt. Wykorzystujemy nowoczesne formy zarządzania, aby wzmacniać poczucie wspólnoty.
Wierzymy w zmiany, bo bez nich nie ma rozwoju. A my nigdy nie chcemy się zatrzymywać! Stale wyznaczamy sobie nowe cele, ulepszamy nasze procesy, uczymy się oraz spełniamy nowe marzenia. Lubimy być tu i teraz, ale napędza nas spojrzenie w przyszłość.
Nasza podstawowa aktywność to świadczenie usług dla klientów biznesowych,
ale angażujemy się także w edukację marketingową.
…jeśli chcesz poznać proces tworzenia wpływowych, estetycznych i dochodowych marek. Książka to instrukcja zarządzania komunikacją opisująca krok po kroku proces budowania marki. Od zawężenia grupy docelowej, przez strategię, design i narzędzia, aż po rozliczenie efektów.
Zobacz więcej…jeśli chcesz poczytać komentarze marketingowe i brać udział w wydarzeniach. Newsletter wysyłamy w co drugą środę. Każda wiadomość odpowiada zwięźle na jedno pytanie postawione w temacie oraz zawiera dodatkowy materiał edukacyjny. Na start otrzymasz e-book „100 pomysłów na niebanalny marketing”.
Zapisz się…jeśli szukasz wiedzy na temat konkretnych zagadnień marketingowych. Na naszym blogu znajdziesz wpisy dotyczące strategii marki, designu, komunikacji, marek premium oraz mikromarek. Chcemy, aby artykuły pomogły Ci podjąć decyzję, które aktywności komunikacyjne będą najlepsze dla Twojej firmy.
Sprawdź bazę artykułówKonsultantka PR, autorka książki „Mikromarka”. Zajmuje się przede wszystkim markami premium i marketingiem sektora MŚP. Pomaga przedsiębiorcom w zarządzaniu marką, budowaniu wizerunku oraz tworzeniu treści. W ciągu ostatnich 10 lat zrealizowała 60 wymagających projektów marketingowych. W Blend PR zarządza obsługą klienta, projektami oraz realizuje zlecenia strategiczne.
Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych. Odbywała stypendia na niemieckich uniwersytetach w Lipsku i Kilonii. Jako wykładowca współpracowała z takimi uczelniami jak Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Collegium da Vinci czy Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Prowadziła wykłady i warsztaty, w których wzięło udział ponad 2100 osób. Jej praca doktorska ukazała się jako książka „Nowy Jork wyobrażony i doświadczony”.