Poznaj praktyczne wskazówki z 10 rekomendowanych publikacji. Odbierz e-book 30 lekcji z książek o marketingu!
Pomi-T® jest suplementem diety składającym się z czterech wysokiej jakości składników naturalnego pochodzenia umieszczonych w roślinnej kapsułce. Pomi-T® był testowany i oceniony w badaniach klinicznych związanych z rakiem prostaty. Nasza realizacja dla tej marki polegała na promocji pierwszej w Polsce wizyty znanego brytyjskiego onkologa profesora Roberta Thomasa. W Wielkopolskim Centrum Onkologii odbył się jego otwarty wykład.
Naszym głównym wyzwaniem była frekwencja. Chcieliśmy zapełnić salę 150 osobami z grupy docelowej, do której należeli lekarze-onkolodzy, pacjenci i ich rodzin, a także osoby zainteresowane zdrowym stylem życia.
Aby zrealizować cel związany z frekwencją musieliśmy zaplanować w krótkim czasie kampanię informującą o wydarzeniu.
W tej realizacji sam produkt – suplement diety – był w tle eksperckiej wiedzy profesora Roberta Thomasa. Chcieliśmy w pierwszej kolejności akcentować ekspertyzę.
Podczas konsultacji ustaliliśmy cele, charakter komunikacji, harmonogram oraz optymalne formy promocji w założonym budżecie.
Na tym etapie zrealizowaliśmy przede wszystkim kampanię na Facebooku oraz przygotowaliśmy materiały do promocji w miejscu wydarzenia (plakaty, ulotki, zaproszenia). Na event zaprosiliśmy także lokalne media.
Podczas eventu skupiliśmy się na opiece nad lokalnymi dziennikarzami, którzy przeprowadzali wywiady z profesorem.
100% wypełnienie sali podczas wykładu (150 gości ze wskazanej grupy docelowej).
Ponad 15 000 odbiorców komunikacji na Facebooku. Prawie 650 interakcji pod postami, w tym ponad 140 udostępnień. 99% pozytywnych reakcji użytkowników.
Wydruk ponad 300 ulotek i zaproszeń dla gości.
Publikacje prasowe o wydarzeniu w mediach lokalnych: Gazeta Wyborcza, Radio Poznań, lepszypoznan.pl, wielkopolskamagazyn.pl. 100% pozytywny sentyment wycinków prasowych.
Komunikacja wydarzenia przez takie instytucje jak Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Stowarzyszenie Promocji Zdrowego Stylu Życia, Instytut Zdrowego Odżywiania i Zdrowego Stylu Życia.
Blend PR to pełen profesjonalizm – szybkie, wnikliwe, celne i skuteczne podejście do każdego tematu, niezwykła troska o potrzeby Klienta, niezawodna i sprawna komunikacja, rzetelność, uczciwość oraz sumienność. Klient otrzymuje pełen pakiet komfortowej realizacji. Dziękujemy za wspaniałą współpracę!
Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.