Co chcieliśmy osiągnąć?

01

Naszym głównym celem było odświeżenie identyfikacji wizualnej eventu, aby nadać mu bardziej profesjonalny charakter.

02

Chcieliśmy także odciążyć organizatorów z prowadzenia bieżącej komunikacji comiesięcznych spotkań.

03

Dodatkowo zależało nam na wprowadzeniu regularności i powtarzalnego systemu promocji każdego z eventów. 

Proces realizacji

Zbadanie sytuacji wyjściowej

Na tym etapie zorganizowaliśmy spotkanie z organizatorami Meet(IP)ings, aby poznać ich potrzeby i oczekiwania wobec nas. 

Analiza materiałów wizualnych

Przed rozpoczęciem procesu odświeżenia komunikacji odbyła się analiza materiałów wizualnych wykorzystywanych wcześniej przez organizatorów. 

Lifting komunikacji wizualnej

Kolejno wprowadziliśmy lifting komunikacji wizualnej, w ramach którego przygotowaliśmy nowe logo i edytowalne wzory materiałów. 

Stworzenie systemowej obsługi komunikacji

Na koniec opisaliśmy plan pracy w procedurze i w powtarzalny sposób promowaliśmy 8 kolejnych eventów.

wizualizacja poziomego postu Meet(IP)ings
Odświeżenie logo Meet(IP)ingsSygnet Meet(IP)ingsEwolucja grafiki zajawki wydarzenia Meet(IP)ingsWizualizacja posta w postaci karuzeli Meet(IP)ingsWizualizacja profilu Meet(IP)ings na komputerzeWizualizacja grafik okazjonalnych Meet(IP)ings

Współpraca z Blend PR była świetnym doświadczeniem – spotkaliśmy się z profesjonalną, sprawną komunikacją, kreatywnym podejściem i pełnym zrozumieniem naszych potrzeb. Zespół Blend PR potrafił przełożyć nasze pomysły na spójną, angażującą komunikację, która oddaje charakter projektu Meet(IP)ings. 

ADW. DR ANNA WILIŃSKA-ZELEK
Jedna z pomysłodawców inicjatywy

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800