Relacje z mediami
Obsługa fotograficzna
Materiały drukowane
Komunikacja z uczestnikami
Przybycie na otwarcie butiku kluczowych mediów w Poznaniu (zorganizowanie 11 indywidualnych spotkań z Grzegorzem Krychowiakiem).
Uporządkowanie harmonogramu dnia medialnego zgodnie z potrzebami Klienta i redakcji.
Ponad 40 tekstów prasowych oraz ponad 30 postów w social mediach z kont redakcyjnych.
Ekwiwalent reklamowy (AVE) w wysokości ponad 70 tys. zł.
Publikacje PR w mediach lokalnych: wyborcza.pl, „Głos Wielkopolski”, „Poznański Prestiż”, Radio Poznań, WTK.
Publikacje PR w mediach tematycznych: OCZY.MAG, obcas.pl, Welon i Mucha.
Wysoka różnorodność wycinków i zaangażowanie dziennikarzy.
Ponad 300 zdjęć wykonanych przez 2 fotografów (sesja na ściance reklamowej oraz fotoreportaż).
Sprawna komunikacja z uczestnikami eventu VIP: nadzór nad listą gości, terminowy druk i wysyłka zaproszeń, potwierdzanie przybycia.