Co chcieliśmy osiągnąć?

01

Naszym głównym celem było unowocześnienie komunikacji tak, aby marka pasowała do obecnej kondycji spółki.

02

Chcieliśmy także uporządkować komunikację w taki sposób, aby była ona spójna niezależnie od tego, kto odpowiada za narzędzia marketingowe.

03

Dodatkowo zależało nam na zachowaniu elementów wcześniej obecnych w marketingu – poszliśmy drogą ewolucji, nie rewolucji.

Proces realizacji

Granica marki – badania marketingowe

Na tym etapie przeprowadziliśmy z zespołem dwa warsztaty, wykonaliśmy ankietę wśród pracowników, audyt marki, analizę konkurencji oraz trendów. Skupialiśmy się na grupie docelowej oraz otoczeniu brandu.

Dźwignia przekazu – strategia marki

Zebrane na etapie badawczym informacje wykorzystaliśmy do stworzenia nowej strategii marki oraz moodboardu wizualnego. Przedstawiliśmy klientowi dwie koncepcje kreatywne i obie testowaliśmy z pracownikami. 

Spirala komunikacji – design

Po wyborze jednego konceptu kreatywnego zaktualizowaliśmy i uporządkowaliśmy język wizualny marki. Także tu opracowaliśmy dwa kierunku działania do testów z pracownikami. Ten etap okazał się najtrudniejszy oraz najbardziej czasochłonny.

Spirala komunikacji – narzędzia

W ostatnim kroku zbudowaliśmy lejek marketingowo-sprzedażowy oraz przygotowaliśmy plan pracy z wykorzystaniem konkretnych narzędzi marketingowych.

Logo Bech Packaging
Wizualizacja materiałów przed i po rebrandinguRealizacja rebrandingu w autorskim modelu Brandborder®Animacja z hasłem Bech PackagingWizualizacja postów w mediach społecznościowych Bech PackagingWizualizacja opakowań plastikowych Bech Packaging
Ilustracje butelek Bech PackagingIlustracje butelek Bech Packaging
Typografia i kolorystyka Bech Packaging
Wizualizacja księgi znaku Bech PackagingWizualizacja księgi znaku Bech Packaging
Zdjęcie przedstawiające halę produkcyjną opakowań plastikowych Bech Packaging
Wizualizacja ikon Bech PackagingWizualizacja ikony Bech Packaging
Wizualizacja wykresów Bech Packaging
Wizualizacja plansz Bech PackagingWizualizacja plansz Bech Packaging

Zespół Blend PR wykazał się zrozumieniem specyfiki naszej branży oraz wysokimi kompetencjami kreatywnymi. Już na etapie warsztatów brandingowych prowadzonych przez właścicielkę marki, widać było profesjonalizm, zaangażowanie oraz umiejętność słuchania i przekładania naszych wartości biznesowych na atrakcyjny, spójny przekaz. Efektem jest odświeżony wizerunek, który w pełni odzwierciedla naszą pozycję rynkową i ambicje rozwojowe. Projekt został zrealizowany terminowo, z dużą dbałością o szczegóły oraz w atmosferze otwartej i efektywnej komunikacji. Z pełnym przekonaniem polecam agencję Blend PR wszystkim firmom poszukującym partnera do działań komunikacyjnych i rebrandingowych na najwyższym poziomie.

JAROSŁAW WAŁKIEWICZ
CEO w Bech Packaging

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800