Marki osobiste
Obsługa medialna
Projektowanie graficzne
Social media
Obecność na wydarzeniu około 200 osób z grupy docelowej (przy 270 zapisanych). Dało to realizację KPI na poziomie 133%.
Przygotowanie treści dla 11 postów, które łącznie zgromadziły ponad 760 interakcji oraz osiągnęły zasięg powyżej 50 000 osób. Komunikacja na LinkedIn była przede wszystkim skoncentrowana na markach osobistych organizatorów.
Aktualizacja materiałów wizualnych z zachowaniem poprzedniego logo i niebieskiego koloru, ale z użyciem spójnego języka wizualnego.
Przygotowanie kompletu grafik online: z prelegentami, sponsorami, agendą, slajdami reklamowymi.
Występ na żywo w regionalnej telewizji WTK. Wywiad z organizatorami konferencji Jarosławem Zielińskim i Sławomirem Stankiem możesz zobaczyć tutaj.
Wykup billboardu w pobliżu miejsca wydarzenia (Stary Browar w Poznaniu).
Przeprowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku, która wygenerowała 70 dodatkowych zapisów.
Wysyłka newslettera promocyjnego oraz przygotowanie treści do serii mailingów skierowanych do już zgromadzonych przez klienta baz odbiorców.
Bez pomocy Blend PR na pewno w 5. edycji Cloud & Data Center Day wzięłoby udział mniej uczestników. W imieniu swoim i pozostałych współorganizatorów dziękuję za sprawny kontakt, szybką realizację zadań oraz wykorzystanie wszystkich zasobów, jakie mieliśmy, aby wypromować konferencję w niespełna dwa miesiące.