Co chcieliśmy osiągnąć?

01

Głównym wyzwaniem w tym projekcie była presja czasu. Mieliśmy do wykonania sporo zadań w krótkim czasie w związku z przerwą bożonarodzeniowo-noworoczną. 

02

Chcieliśmy zabezpieczyć frekwencję chwilę po pandemii i dotrzeć z informacją o konferencji do osób, które nie brały udziału w poprzednich edycjach. 

03

W poprzednich latach promocja wydarzenia obywała się głównie przez samych organizatorów. W tej edycji chcieliśmy wnieść marketing eventu na nowy poziom.

Proces realizacji

Audyt dotychczasowych materiałów 

Na tym etapie ustaliliśmy, które działania są dla klienta priorytetowe oraz co zajmie najwięcej czasu w produkcji

Aktualizacja materiałów marketingowych 

Kolejno przeszliśmy do ulepszenia jakości komunikacji wizualnej oraz operacyjnego przygotowania koniecznych projektów.

Działania promocyjne

Na tym etapie przede wszystkim realizowaliśmy wywiad w telewizji lokalnej WTK, kampanię na Facebooku,  przygotowaliśmy mailingi oraz aktywizowaliśmy profile organizatorów na LinkedIn.

Komunikacja live 

Byliśmy obecni w dniu eventu, aby na bieżąco prowadzić komunikację organizatorów na LinkedIn. Dostarczyliśmy zdjęcia oraz copywriting postów.

Cloud & Data Center DayCloud & Data Center Day
Cloud & Data Center DayCloud & Data Center Day
Cloud & Data Center DayCloud & Data Center Day

Bez pomocy Blend PR na pewno w 5. edycji Cloud & Data Center Day wzięłoby udział mniej uczestników. W imieniu swoim i pozostałych współorganizatorów dziękuję za sprawny kontakt, szybką realizację zadań oraz wykorzystanie wszystkich zasobów, jakie mieliśmy, aby wypromować konferencję w niespełna dwa miesiące. 

JAROSŁAW ZIELIŃSKI
pomysłodawca Cloud & Data Center Day

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800