Co chcieliśmy osiągnąć?

01

W momencie nawiązania współpracy klient nie pozyskiwał aktywnie klientów z rynku. Naszym zadaniem było stworzenie marki pomocnej w skalowaniu biznesu oraz pozyskaniu nowych klientów spoza rekomendacji lub własnych kontaktów. 

02

Celem było również stworzenie komunikacji wyróżniającej się na tle konkurencji w kontekście pozyskania nowych pracowników. Wyzwanie stanowił fakt, że popyt na specjalistów IT przewyższa podaż.

03

Zależało nam także, aby wzmocnić więź pomiędzy pracownikami zatrudnianymi w zespołach klientów a Correct Context. Nasz klient nie chciał pełnić wyłącznie roli pośrednika.

Proces realizacji

Zbadanie sytuacji wyjściowej

Na tym etapie zorganizowaliśmy warsztat brandingowy, przeprowadziliśmy ankiety wśród zarządu i pracowników, wykonaliśmy audyt obecnych materiałów oraz analizę konkurencji. Na początku skupiliśmy się na tym, aby poznać cele, problemy, wyzwania i otoczenie klienta.

Stworzenie strategii marki 

Zebrane dane posłużyły nam do wypracowania strategii marki. Przedstawiliśmy klientowi dwa koncepty kreatywne, a każdy z nich opatrzyliśmy moodboardem prezentującym kierunek projektowania identyfikacji wizualnej. Do zaprezentowanej przez nas koncepcji klient zgłosił tylko niewielkie poprawki.

Nowy design marki 

Kolejno pokazaliśmy dwie wersje interpretacji wizualnego motywu przewodniego. Po wyborze jednego z kierunków zaprojektowaliśmy wieloelementowy system identyfikacji wizualnej opisany w brandbooku. Największym wyzwaniem okazała się zmiana logo.

Zaplanowanie narzędzi komunikacji 

Równolegle z tworzeniem designu planowaliśmy, w jaki sposób najefektywniej zaprezentować markę po zmianach. Pomysły te zamknęliśmy w dokumencie będącym instrukcją komunikacji. 

Correct Context
Correct Context
Correct ContextCorrect Context
Correct Context
Correct ContextCorrect Context
Correct Context

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800