Poznaj 5 największych błędów marketingowych. Odbierz godzinny wykład online, aby poprawić komunikację firmy!
Korb Group to europejska marka zajmująca się pośrednictwem pracy. Od podstaw stworzyliśmy ten brand, łącząc pod jednym szyldem cztery spółki Klienta działające na rynkach w Niemczech, Polsce i na Ukrainie. W projekcie mieliśmy dwie grupy docelowe – pracodawców oraz pracowników.
Klientowi zależało w pierwszej kolejności na wzbudzeniu większego zaufania pracowników i pracodawców już przy pierwszym kontakcie z firmą.
My zasugerowaliśmy integrację czterech firm klienta w jedną markę. W ten sposób zdecydowanie łatwiej i szybciej można budować świadomość wśród grupy docelowej.
Chcieliśmy stworzyć system komunikacji, który w praktyce będzie mógł być obsługiwany przez osoby bez doświadczenia w marketingu.
Na tym etapie zorganizowaliśmy warsztat brandingowy, przeprowadziliśmy ankiety wśród pracowników, wykonaliśmy audyt obecnych materiałów oraz analizę konkurencji.
Zebrane dane – odnośnie celów, problemów, wyzwań oraz otoczenia klienta – posłużyły nam do wypracowania planu komunikacji marki. Na tym etapie opisaliśmy główne narzędzia komunikacji.
W systemie identyfikacji wizualnej skupiliśmy się na mocnym akcencie kolorystycznym w postaci odcienia kobaltu oraz kreatywnych ilustracjach sugerujących segment pracy klienta – rolnictwo i przemysł.
Kolejno mogliśmy przejść do operacyjnej pracy nad materiałami brandingowymi oraz narzędziami komunikacji.
Stworzenie nowego brandu na rynku usług pośrednictwa pracy, którego siłą jest wspólna promocja kilku europejskich spółek.
Profesjonalizacja komunikacji z naciskiem na zwiększenie świadomości marki oraz zaufania Klienta już przy pierwszym zetknięciu z brandem. Realizacja działań marketingowych dla dwóch grup docelowych: klienta indywidualnego (pracownika) oraz biznesowego (pracodawcy).
Funkcjonalne narzędzia promocji offline i online dopasowane do obu grup docelowych i różnych rynków europejskich.
Spójna i konsekwentnie wykorzystywana identyfikacja wizualna oparta o księgę znaku.
Przygotowanie materiałów marketingowych w czterech językach: polskim, angielskim, niemieckim i ukraińskim.
We współpracy z Panią Magdaleną Gajek i Blend PR doceniamy przede wszystkim bardzo sprawny kontakt, szybkie odpowiadanie na nasze potrzeby oraz dużą cierpliwość. Współpraca z agencją realnie przyczyniła się do zatrudnienia przez nas większej liczby pracowników oraz zbudowania wartościowych relacji z pracodawcami.
Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.