Poznaj praktyczne wskazówki z 10 rekomendowanych publikacji. Odbierz e-book 30 lekcji z książek o marketingu!
Korb Group to europejska marka zajmująca się pośrednictwem pracy. Od podstaw stworzyliśmy ten brand, łącząc pod jednym szyldem cztery spółki Klienta działające na rynkach w Niemczech, Polsce i na Ukrainie. W projekcie mieliśmy dwie grupy docelowe – pracodawców oraz pracowników.
Klientowi zależało w pierwszej kolejności na wzbudzeniu większego zaufania pracowników i pracodawców już przy pierwszym kontakcie z firmą.
My zasugerowaliśmy integrację czterech firm klienta w jedną markę. W ten sposób zdecydowanie łatwiej i szybciej można budować świadomość wśród grupy docelowej.
Chcieliśmy stworzyć system komunikacji, który w praktyce będzie mógł być obsługiwany przez osoby bez doświadczenia w marketingu.
Na tym etapie zorganizowaliśmy warsztat brandingowy, przeprowadziliśmy ankiety wśród pracowników, wykonaliśmy audyt obecnych materiałów oraz analizę konkurencji.
Zebrane dane – odnośnie celów, problemów, wyzwań oraz otoczenia klienta – posłużyły nam do wypracowania planu komunikacji marki. Na tym etapie opisaliśmy główne narzędzia komunikacji.
W systemie identyfikacji wizualnej skupiliśmy się na mocnym akcencie kolorystycznym w postaci odcienia kobaltu oraz kreatywnych ilustracjach sugerujących segment pracy klienta – rolnictwo i przemysł.
Kolejno mogliśmy przejść do operacyjnej pracy nad materiałami brandingowymi oraz narzędziami komunikacji.
Stworzenie nowego brandu na rynku usług pośrednictwa pracy, którego siłą jest wspólna promocja kilku europejskich spółek.
Profesjonalizacja komunikacji z naciskiem na zwiększenie świadomości marki oraz zaufania Klienta już przy pierwszym zetknięciu z brandem. Realizacja działań marketingowych dla dwóch grup docelowych: klienta indywidualnego (pracownika) oraz biznesowego (pracodawcy).
Funkcjonalne narzędzia promocji offline i online dopasowane do obu grup docelowych i różnych rynków europejskich.
Spójna i konsekwentnie wykorzystywana identyfikacja wizualna oparta o księgę znaku.
Przygotowanie materiałów marketingowych w czterech językach: polskim, angielskim, niemieckim i ukraińskim.
We współpracy z Panią Magdaleną Gajek i Blend PR doceniamy przede wszystkim bardzo sprawny kontakt, szybkie odpowiadanie na nasze potrzeby oraz dużą cierpliwość. Współpraca z agencją realnie przyczyniła się do zatrudnienia przez nas większej liczby pracowników oraz zbudowania wartościowych relacji z pracodawcami.
Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.