Co chcieliśmy osiągnąć?

01

Klientowi zależało w pierwszej kolejności na wzbudzeniu większego zaufania pracowników i pracodawców już przy pierwszym kontakcie z firmą.

02

My zasugerowaliśmy integrację czterech firm klienta w jedną markę. W ten sposób zdecydowanie łatwiej i szybciej można budować świadomość wśród grupy docelowej. 

03

Chcieliśmy stworzyć system komunikacji, który w praktyce będzie mógł być obsługiwany przez osoby bez doświadczenia w marketingu

Proces realizacji

Zbadanie sytuacji wyjściowej

Na tym etapie zorganizowaliśmy warsztat brandingowy, przeprowadziliśmy ankiety wśród pracowników, wykonaliśmy audyt obecnych materiałów oraz analizę konkurencji. 

Uporządkowana planu komunikacji marki

Zebrane dane – odnośnie celów, problemów, wyzwań oraz otoczenia klienta – posłużyły nam do wypracowania planu komunikacji marki. Na tym etapie opisaliśmy główne narzędzia komunikacji. 

Nowy design marki 

W systemie identyfikacji wizualnej skupiliśmy się na mocnym akcencie kolorystycznym w postaci odcienia kobaltu oraz kreatywnych ilustracjach sugerujących segment pracy klienta – rolnictwo i przemysł. 

Wdrożenie narzędzi komunikacji 

Kolejno mogliśmy przejść do operacyjnej pracy nad materiałami brandingowymi oraz narzędziami komunikacji. 

Korb Group CIKorb Group folder
Korb Group księga znakuKorb Group roll-ups

We współpracy z Panią Magdaleną Gajek i Blend PR doceniamy przede wszystkim bardzo sprawny kontakt, szybkie odpowiadanie na nasze potrzeby oraz dużą cierpliwość. Współpraca z agencją realnie przyczyniła się do zatrudnienia przez nas większej liczby pracowników oraz zbudowania wartościowych relacji z pracodawcami.

CARSTEN KORB
Prezes Zarządu w Korb Group

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800