Co chcieliśmy osiągnąć?

01

Naszym głównym wyzwaniem była frekwencja. Chcieliśmy zapełnić salę 150 osobami z grupy docelowej, do której należeli lekarze-onkolodzy, pacjenci i ich rodzin, a także osoby zainteresowane zdrowym stylem życia.

02

Aby zrealizować cel związany z frekwencją musieliśmy zaplanować w krótkim czasie kampanię informującą o wydarzeniu. 

03

W tej realizacji sam produkt – suplement diety – był w tle eksperckiej wiedzy profesora Roberta Thomasa. Chcieliśmy w pierwszej kolejności akcentować ekspertyzę. 

Proces realizacji

Konsultacja z klientem 

Podczas konsultacji ustaliliśmy cele, charakter komunikacji, harmonogram oraz optymalne formy promocji w założonym budżecie.

Działania promocyjne

Na tym etapie zrealizowaliśmy przede wszystkim kampanię na Facebooku oraz przygotowaliśmy materiały do promocji w miejscu wydarzenia (plakaty, ulotki, zaproszenia). Na event zaprosiliśmy także lokalne media.

Obsługa medialna w dniu wydarzenia 

Podczas eventu skupiliśmy się na opiece nad lokalnymi dziennikarzami, którzy przeprowadzali wywiady z profesorem. 

Pomi-T ulotkaPomi-T wzór
Pomi-T wykładPomi-T wykład 4
Pomi-T wykład 2Pomi-T wykład 3

Blend PR to pełen profesjonalizm – szybkie, wnikliwe, celne i skuteczne podejście do każdego tematu, niezwykła troska o potrzeby Klienta, niezawodna i sprawna komunikacja, rzetelność, uczciwość oraz sumienność. Klient otrzymuje pełen pakiet komfortowej realizacji. Dziękujemy za wspaniałą współpracę!

POMI-T POLSKA
Organizator wydarzenia

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800