Co chcieliśmy osiągnąć?

01

Stworzyć świeżą, wyróżniającą się na markę, pomimo że rynek firm technologicznych jest dziś mocno zatłoczony. 

02

Zachować w komunikacji swobodną atmosferę typową dla branży IT tak, aby klient wpisał się w już znaną grupie docelowej konwencję.

03

Stworzyć markę, z którą chętnie będą utożsamiać się pracownicy, a dzięki temu wzrośnie w firmie świadomość roli marketingu w pozyskiwaniu nowych klientów.

Proces realizacji

Zbadanie sytuacji wyjściowej

Na tym etapie zorganizowaliśmy warsztat brandingowy, przeprowadziliśmy ankiety wśród pracowników, wykonaliśmy audyt obecnych materiałów oraz analizę konkurencji. 

Uporządkowana strategia marki

Zebrane dane – odnośnie celów, problemów, wyzwań oraz otoczenia klienta – posłużyły nam do wypracowania strategii marki oraz pierwszych rekomendacji odnośnie identyfikacji wizualnej. Na tym etapie zbudowaliśmy także podstawowy lejek marketingowo-sprzedażowy oraz opisaliśmy główne narzędzia komunikacji. 

Nowy design marki 

Kolejno pokazaliśmy dwie wersje brand hero, a po wyborze jednego z kierunków zaprojektowaliśmy wieloelementowy system identyfikacji wizualnej opisany w brandbooku.

Zaprojektowanie nowej strony www 

Pomogliśmy klientowi poinformować otoczenie o dziejącej się zmianie, wytłumaczyć jej powody oraz przedstawić, na jakich filarach opiera się marka po rebrandingu. Głównym narzędziem była tu przeorganizowana strona www.

Rozwój komunikacji w modelu abonamentowym 

Obecnie stale pracujemy z klientem nad rozwojem komunikacji (social media, newsletter, marki osobiste, materiały reklamowe) oraz wsparciem sprzedaży (segmentacja klientów, materiały sprzedażowe, analityka)

Niezwykle podoba się nam koncepcja kreatywna marki i przede wszystkim nowy członek naszego zespołu kameleon Alex. Współpraca z Blend PR przebiegła bardzo sprawnie. Wiele decyzji agencja podejmowała samodzielnie, nie angażując naszych managerów ponad potrzeby. Serdecznie dziękujemy za terminową i zgodną z oczekiwaniami realizację naszego zlecenia!

JAROSŁAW ZIELIŃSKI
CEO & Co-founder w Welastic

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800