Poznaj praktyczne wskazówki z 10 rekomendowanych publikacji. Odbierz e-book 30 lekcji z książek o marketingu!
Od liczby kanałów komunikacji dużo ważniejsze jest to, co masz do powiedzenia, bo brak przemyślanego przekazu to po prostu koszty: powierzchni reklamowych, obsługi, narzędzi. Takie wydatki stają się bezsensowne, bo odbiorcy i tak do końca nie wiedzą, co mają o Tobie myśleć.
Social media to głównie kanał dystrybucji dla innych treści. Ich zależność polega na tym, że aby mogły funkcjonować, potrzebują w pierwszej kolejności solidnego content marketingu. Zanim zaczniesz zatem prowadzić profil, zastanów się, czym konkretnie go zapełnisz.
Content marketing nie musi spełniać wszystkich celów określonych dla Twojej komunikacji. Wystarczy, że do tego konkretnego narzędzia przypiszesz jedno zadanie, np. inspirowanie do wykorzystania produktów lub budowanie pozycji eksperta.
Najlepszą bazą dla dobrego contentu jest wiedza, która w organizacji już istnieje, ale często nie ma procesów (lub chęci) pozwalających się nią dzielić. Rozwijając content marketing, zacznij od zbudowania wartości komunikacji wewnętrznej w zespole.
Dobry branding jest trwały i pozwala szybko skojarzyć go z daną marką. To, co nam jako nadawcom może wydawać się już bardzo powtarzalne i nudne, odbiorcom pozwala na szybką identyfikację, ułatwiając tym samym zakup lub znalezienie potrzebnych informacji.
Reklama natywna nie rzuca się w oczy i adoptuje się do powierzchni reklamowej (np. strony www, stylu artykułów redakcji). To dobra alternatywa dla reklam typu display, które blokujemy lub ignorujemy.
E-book to proste pomysły na poprawę marketingu. Wiele z nich możesz wdrożyć od ręki.
Możesz przeczytać całość lub tylko wybrane fragmenty dzięki czytelnej kompozycji.
W e-booku znajdziesz podpowiedzi, które są nie tylko praktyczne, ale też oryginalne lub niszowe.
Wypełnij formularz, potwierdź zapis i miłej lektury!
Prezent w postaci ebooka „100 pomysłów na niebanalny marketing” otrzymasz zaraz po potwierdzeniu zapisu. Wiadomość z PDF przyjdzie do Ciebie z naszego automatycznego systemu. Zwykle dzieje się to dosłownie w kilka sekund.
Jeśli nie widzisz w swojej skrzynce e-booka lub wiadomości z prośbą o potwierdzenie swojego adresu, wykonaj następujące kroki:
Z góry przepraszamy za wszystkie występujące błędy. W sporej większości przypadków zależą one od naszej aplikacji mailingowej lub filtrów antyspamowych na pocztach naszych subskrybentów.
Tak, po pobraniu e-booka trafisz do grupy subskrybentów naszego newslettera. W co drugą środę o godz. 10.30 prześlemy do Ciebie komentarz marketingowy z bonusem edukacyjnym. Liczymy, że nasze wiadomości Ci się spodobają, ale stanie się inaczej, zawsze możesz wypisać się jednym kliknięciem, zachowując pobrany e-book.
Jasne! To kilka przykładowych wiadomości, jakie trafiły do naszych subskrybentów: