Sprawdź naszą książkę o marketingu MŚP. Stwórz wpływową, estetyczną i dochodową markę z „Mikromarką”!
Każdy z nas ma dziś mnóstwo opcji do wyboru – w internecie, w sklepie, w wyszukiwarce. Coś jednak sprawia, że w tym chaosie istnieją firmy, które wydają się bardziej wiarygodne, nowoczesne, ciekawe, inspirujące, nietuzinkowe, elektryzujące. Po prostu chcesz, nie musisz, poznać je bliżej.
Dla Ciebie to splot niewyjaśnionych zdarzeń. Dla nas zaplanowany efekt uzyskany przez system komunikacji marki. Uzyskujemy go dzięki konkretom: rzetelnemu przekazowi, spójnej estetyce i funkcjonalnym narzędziom. Przejdziemy z Tobą przez cały proces budowania marki, skupiając się na tworzeniu jej wartości – tej materialnej (nowi klienci) oraz niematerialnej (oczekiwany wizerunek).
Pracujemy dla firm, które już wiedzą, że wizerunek to ważny kapitał zwiększający wartość przedsiębiorstwa i nie boją się w niego zainwestować. W niemal wszystkie nasze projekty przynajmniej na początku współpracy po stronie klienta zaangażowani są właściciele lub zarządy.
Najczęściej obsługujemy firmy technologiczne, prawne, lifestylowe oraz edukacyjne. Ich przychody w większości mieszczą się w granicach 0,5 – 100 mln zł rocznie.
Tym klientom często zależy na uporządkowaniu wizerunku i stałej opiece nad marką, aby zminimalizować ryzyka związane z komunikacją wysokiej jakości oferty.
To firmy z sektora MŚP, które najczęściej chcą uporządkować działania marketingowe oraz stworzyć funkcjonalne narzędzia również do samodzielnego użycia.
To zespół usług, których celem jest uporządkowanie Twojej komunikacji oraz wyposażenie Cię w dokumenty i plany niezbędne w kolejnych etapach.
Usługi projektowania graficznego pomogą Twoim klientom szybko rozpoznać i zapamiętać markę, a także skojarzyć ją z jasnymi motywami przewodnimi.
Celem tej grupy usług jest zbudowanie zasięgu informacji o Twojej marce oraz utrzymanie wokół niej zainteresowania.
Marka to niematerialne aktywo, które przyczynia się do zwiększenia zaufania i zdobycia nowych klientów bezpośrednio z rynku. Dodamy Ci skrzydeł w obu tych obszarach.
Zamieniamy chaos, wstępne pomysły, niezrozumiałe pojęcia czy niespójne komunikaty w konkretne instrukcje i zadania do wykonania. Dzięki temu lepiej rozumiesz, na czym właściwie polega tworzenie Twojej marki.
Budujemy marki według autorskiego modelu Brandborder™. Jego wykorzystanie pomoże Ci zadbać o każdy krytyczny element skutecznej marki: granicę marki, dźwignię przekazu i spiralę komunikacji.
Nasze umowy pozwalają Ci swobodnie zrezygnować ze współpracy. Bez żadnego okresu wypowiedzenia i nawet w środku olbrzymiego projektu. Po prostu pracujesz z nami, bo tego chcesz. Nic nie musisz.
Po realizacji zlecenia przekazujemy Ci nasze plany, strony www czy projekty graficzne w plikach otwartych. Dzięki temu możesz korzystać z tych materiałów samodzielnie lub z innymi partnerami.
Współpraca z nami oznacza najczęściej długie, strategiczne projekty, ale z ich rezultatów korzystasz przez następne lata. Wypracowujemy solidną bazę pod pomysły, na które wpadniesz dopiero w przyszłości.
Każdy projekt wyceniamy indywidualnie w zależności od zakresu zlecenia, kontekstu i potrzeb, ale chcemy, aby poniższa tabela dała Ci wstępny obraz, o jakich mniej więcej kosztach pojedynczych zadań będziemy rozmawiać.
Usługi | Cena netto |
---|---|
Strategia marki (podstawowe badania, analizy + kreacja) | 25 000 – 50 000 zł |
Program konsultacji strategicznych (10 tygodni) | 10 000 zł |
Identyfikacja wizualna (logo + motyw przewodni + brandbook) | 15 000 – 35 000 zł |
Strona www (copywriting + design + kodowanie) | 15 000 – 50 000 zł |
Publikacja elektroniczna około 50 stron (kompozycja + redakcja + design) | 20 000 – 45 000 zł |
Abonament miesięczny (bez kosztów reklamowych) | 3 000 – 15 000 zł |
Start marki lub rebranding w modelu Brandborder™ | 40 000 – 100 000 zł |
Te stawki wydają Ci się wysokie?
Sprawdź nasz artykuł w Insights, który tłumaczy, z czego dokładnie wynikają nasze wyceny.
Skupiamy się na projektach wymagających i długoterminowych. Do naszych najważniejszych usług należą rebranding, strategia marki, strony www, przygotowanie obszernych publikacji oraz zewnętrzny dział marketingu.
W ramach obsługi projektowej zajmujemy się także innymi wieloelementowymi zleceniami (np. kampaniami reklamowymi, serią konsultacji czy zaprojektowaniem kompletu materiałów marketingowych).
Dla nowych klientów nie podejmujemy się natomiast realizacji pojedynczych zadań (np. godzinna konsultacja, projekt roll-upu, ustawienie jednej reklamy w social mediach).
Sytuacja 1: Długie i skomplikowane projekty (np. rebranding) dzielimy na mniejsze części. Dzięki temu zamiast płacić jedną dużą fakturę, dostaniesz kilka mniejszych w dłuższym czasie. W przypadku takich zleceń pobieramy częściową zaliczkę.
Sytuacja 2: Dla zleceń do 10 tys. zł netto wystawiamy fakturę przed realizacją usługi na całą kwotę.
Sytuacja 3: Jeśli korzystasz z naszej abonamentowej usługi zewnętrznego działu marketingu, wówczas fakturę otrzymasz ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca razem z raportem.
Przede wszystkim przed przystąpieniem do prac graficznych dokładnie zbadamy, jakie są Twoje oczekiwania, aby zminimalizować ryzyko błędu.
W większości naszych zleceń klient na starcie ma dwie sesje poprawkowe w cenie. Jeżeli po ich realizacji nadal będziesz mieć uwagi, kolejne rundy poprawek rozliczamy godzinowo według ustalonej w zamówieniu stawki. Poinformujemy Cię, mniej więcej ile czasu potrzebujemy na wprowadzenie zmian, aby na fakturze nie było niespodzianek.
Najlepsze wyniki osiągamy przy miesięcznym zaangażowaniu finansowym klienta na poziomie 7 000 – 10 000 zł netto. To kwota naszego wynagrodzenia za obsługę. Do niego musisz doliczyć koszty reklamowe (np. Google Ads, Meta Ads) zależne od liczby platform i pomysłu na kampanię. Zwykle wahają się one w naszych zleceniach od 2 000 do 7 000 zł miesięcznie.
W ramach każdego abonamentu kompletujemy zespół o odpowiednim profilu. Kolejno do każdego członka teamu dopasowujemy zadania i/lub orientacyjny czas pracy. Przykładowo w ramach miesięcznej obsługi możesz mieć do dyspozycji 5h pracy dyrektora marketingu, 15h pracy specjalisty obsługującego bieżącą komunikację i 10h pracy grafika. W praktyce zwykle częściowo realizujemy prace już zaplanowane, a częściowo reagujemy na bieżące nagłe potrzeby.
Z każdym klientem podpisujemy ramową umowę współpracy, a bieżące projekty obsługujemy na podstawie zamówień.
W umowie ramowej i zamówieniach najważniejsze zapisy dotyczą m.in. przeniesienia na Ciebie autorskich praw majątkowych, możliwości łatwej rezygnacji z naszej współpracy czy plików wynikowych, jakie dostarczymy po realizacji.