Odbierz 6 lekcji o marketingu sektora MŚP. Zapisz się na bezpłatny kurs e-mailowy „Dochodowa mikromarka”!
Każdy z nas ma dziś mnóstwo opcji do wyboru – w internecie, w sklepie, w wyszukiwarce. Coś jednak sprawia, że w tym chaosie istnieją marki, które wydają się bardziej wiarygodne, nowoczesne, inspirujące, wyższej jakości, bardziej dopracowane. Po prostu chcesz poznać je bliżej, a nawet więcej za nie zapłacić.
Dla Ciebie to splot niewyjaśnionych zdarzeń. Dla nas zaplanowany efekt uzyskany za sprawą autorskiego systemu komunikacji dla marek premium Brandborder®. To pierwsza i jedyna w Polsce metodologia pracy dedykowana takim brandom.
Przejdziemy z Tobą przez cały proces budowania marki, skupiając się na tworzeniu jej trwałej wartości – tej materialnej (nowi klienci) oraz niematerialnej (oczekiwany wizerunek).
Pracujemy dla firm, które już wiedzą, że wizerunek to ważny kapitał zwiększający wartość przedsiębiorstwa i nie boją się w niego zainwestować. W niemal wszystkie nasze projekty przynajmniej na początku współpracy po stronie klienta zaangażowani są właściciele lub zarządy. W projektach biorą udział także decyzyjni menedżerowie odpowiedzialni za marketing.
Najczęściej obsługujemy firmy technologiczne, prawne, lifestylowe oraz edukacyjne. Ich przychody w większości mieszczą się w granicach 0,5 – 100 mln zł rocznie.
Tym klientom często zależy na uporządkowaniu wizerunku i stałej opiece nad marką, aby zminimalizować ryzyka związane z komunikacją wysokiej jakości oferty.
To firmy z sektora MŚP, które najczęściej chcą uporządkować działania marketingowe oraz stworzyć funkcjonalne narzędzia również do samodzielnego użycia.
To zespół usług, których celem jest uporządkowanie Twojej komunikacji oraz wyposażenie Cię w dokumenty i plany niezbędne w kolejnych etapach.
Usługi projektowania graficznego pomogą Twoim klientom szybko rozpoznać i zapamiętać markę, a także skojarzyć ją z jasnymi motywami przewodnimi.
Celem tej grupy usług jest zbudowanie zasięgu informacji o Twojej marce oraz utrzymanie wokół niej zainteresowania.
Marka to niematerialne aktywo, które przyczynia się do zwiększenia zaufania i zdobycia nowych klientów bezpośrednio z rynku. Dodamy Ci skrzydeł w obu tych obszarach.
Zamieniamy chaos, wstępne pomysły, niezrozumiałe pojęcia czy niespójne komunikaty w konkretne instrukcje i zadania do wykonania. Dzięki temu lepiej rozumiesz, na czym właściwie polega tworzenie Twojej marki.
Budujemy marki według autorskiego modelu Brandborder™. Jego wykorzystanie pomoże Ci zadbać o każdy krytyczny element skutecznej marki: granicę marki, dźwignię przekazu i spiralę komunikacji.
Nasze umowy pozwalają Ci swobodnie zrezygnować ze współpracy. Bez żadnego okresu wypowiedzenia i nawet w środku olbrzymiego projektu. Po prostu pracujesz z nami, bo tego chcesz. Nic nie musisz.
Po realizacji zlecenia przekazujemy Ci nasze plany, strony www czy projekty graficzne w plikach otwartych. Dzięki temu możesz korzystać z tych materiałów samodzielnie lub z innymi partnerami.
Współpraca z nami oznacza najczęściej długie, strategiczne projekty, ale z ich rezultatów korzystasz przez następne lata. Wypracowujemy solidną bazę pod pomysły, na które wpadniesz dopiero w przyszłości.
Rocznie realizujemy około 40 zleceń dla kilkunastu klientów. Nie zależy nam na masowej obsłudze, stąd poświęcimy Ci wiele czasu i dobrze sprawdzimy, czy jesteśmy dla siebie dobrymi partnerami przed podjęciem współpracy.
Jesteśmy małym, zwinnie pracującym zespołem. Do obsługi projektów wykorzystujemy takie narzędzia jak Clockify, Asana, Discord i biblioteka procedur w chmurze. Zapewnia Ci to powtarzalną jakość realizacji.
Przetestowane procesy, liczne realizacje oraz własny model brandingowy Brandborder® pozwalają nam przewidywać problemy zanim jeszcze się pojawią. Tym samym masz większą szansę stworzyć z nami markę, która zadziała.
Każdy projekt wyceniamy indywidualnie w zależności od zakresu zlecenia, kontekstu i potrzeb, ale chcemy, aby poniższa tabela dała Ci wstępny obraz, o jakich mniej więcej kosztach pojedynczych zadań będziemy rozmawiać.
Usługi | Cena netto |
---|---|
Strategia marki (podstawowe badania, analizy + kreacja) | 25 000 – 50 000 zł |
Program konsultacji strategicznych (10 tygodni) | 10 000 zł |
Identyfikacja wizualna (logo + motyw przewodni + brandbook) | 15 000 – 35 000 zł |
Strona www (copywriting + design + kodowanie) | 15 000 – 50 000 zł |
Publikacja elektroniczna około 50 stron (kompozycja + redakcja + design) | 20 000 – 45 000 zł |
Abonament miesięczny (bez kosztów reklamowych) | 3 000 – 15 000 zł |
Start marki lub rebranding w modelu Brandborder™ | 40 000 – 100 000 zł |
Te stawki wydają Ci się wysokie?
Sprawdź nasz artykuł w Insights, który tłumaczy, z czego dokładnie wynikają nasze wyceny.
Skupiamy się na projektach wymagających i długoterminowych. Do naszych najważniejszych usług należą rebranding, strategia marki, strony www, przygotowanie obszernych publikacji oraz zewnętrzny dział marketingu.
W ramach obsługi projektowej zajmujemy się także innymi wieloelementowymi zleceniami (np. kampaniami reklamowymi, serią konsultacji czy zaprojektowaniem kompletu materiałów marketingowych).
Sytuacja 1: Długie i skomplikowane projekty (np. rebranding) dzielimy na mniejsze części. Dzięki temu zamiast płacić jedną dużą fakturę, dostaniesz kilka mniejszych w dłuższym czasie. W przypadku takich zleceń pobieramy częściową zaliczkę.
Sytuacja 2: Dla zleceń do 10 tys. zł netto wystawiamy fakturę przed realizacją usługi na całą kwotę.
Sytuacja 3: Jeśli korzystasz z naszej abonamentowej usługi zewnętrznego działu marketingu, wówczas fakturę otrzymasz ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca razem z raportem.
Przede wszystkim przed przystąpieniem do prac graficznych dokładnie zbadamy, jakie są Twoje oczekiwania, aby zminimalizować ryzyko błędu.
W większości naszych zleceń klient na starcie ma dwie sesje poprawkowe w cenie. Jeżeli po ich realizacji nadal będziesz mieć uwagi, kolejne rundy poprawek rozliczamy godzinowo według ustalonej w zamówieniu stawki. Poinformujemy Cię, mniej więcej ile czasu potrzebujemy na wprowadzenie zmian, aby na fakturze nie było niespodzianek.
Najlepsze wyniki osiągamy przy miesięcznym zaangażowaniu finansowym klienta na poziomie 7 000 – 10 000 zł netto. To kwota naszego wynagrodzenia za obsługę. Do niego musisz doliczyć koszty reklamowe (np. Google Ads, Meta Ads) zależne od liczby platform i pomysłu na kampanię. Zwykle wahają się one w naszych zleceniach od 2 000 do 7 000 zł miesięcznie.
W ramach każdego abonamentu kompletujemy zespół o odpowiednim profilu. Kolejno do każdego członka teamu dopasowujemy zadania i/lub orientacyjny czas pracy. Przykładowo w ramach miesięcznej obsługi możesz mieć do dyspozycji 5h pracy dyrektora marketingu, 15h pracy specjalisty obsługującego bieżącą komunikację i 10h pracy grafika. W praktyce zwykle częściowo realizujemy prace już zaplanowane, a częściowo reagujemy na bieżące nagłe potrzeby.
Z każdym klientem podpisujemy ramową umowę współpracy, a bieżące projekty obsługujemy na podstawie zamówień.
W umowie ramowej i zamówieniach najważniejsze zapisy dotyczą m.in. przeniesienia na Ciebie autorskich praw majątkowych, możliwości łatwej rezygnacji z naszej współpracy czy plików wynikowych, jakie dostarczymy po realizacji.