Planowanie kampanii reklamowej. 5 kroków do sukcesu

Planowanie kampanii reklamowej

Kiedy rozmawiam z przedsiębiorcami o planowaniu kampanii, najczęściej otrzymuję pytania o to, jakie kanały komunikacji wybrać? Co i gdzie publikować, żeby sprzedawać? Tak naprawdę narzędzia są dopiero jednym z ostatnich elementów, jakie bierzemy pod uwagę przy planowaniu akcji marketingowej. Poznaj ten proces krok po kroku!

dr Magdalena Gajek
14/06/2022
czas czytania 6 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły