Strategia marki. Ważne elementy, proces i ceny

Strategia marki

Jeśli na poważnie interesujesz się marketingiem, strategia marki prędzej czy później musi pojawić się na orbicie Twojej uwagi. Stworzenie takiego dokumentu z jednej strony jest kluczowe dla uporządkowanego wzrostu firmy. Z drugiej jednak temat ten budzi mnóstwo pytań. I dlatego powstał ten artykuł.

dr Magdalena Gajek
23/05/2023
czas czytania 9 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły