Strategia marki
Identyfikacja wizualna
Komunikacja online
Materiały drukowane
Koncepcję marki zamknęliśmy w myśli przewodniej ambition beyond limitations, która jako główną cechę prezentuje ambicję. Rozumiemy ją tu jako nakierowanie na konkretne cele oraz chęć ciągłego rozwoju pomimo przeszkód.
Zależało nam na uwypukleniu wartości, które są wspólne dla sportu i biznesu (m.in. odwaga, kompetencja, gotowość na wyzwania). Jako efekt tego archetypem marki stał się bohater.
W wizualizacji graficznej wykorzystaliśmy motyw miasta obecny w nazwie spółki. Stworzyliśmy abstrakcyjną mapę z zaznaczonymi różnymi kolorami dzielnicami. Reprezentują one mnogość marek w przyszłym portfolio klienta. Kolorystyka inspirowana jest barwami linii metra.
Po uzupełnieniu logo o pełen system identyfikacji wizualnej zaktualizowaliśmy posiadany przez klienta brandbook.
Na etapie wdrożenia koncepcji kreatywnej przygotowaliśmy podstawowe materiały brandingowe: wizytówki, stopkę e-mailową, teczkę, papier firmowy, plakaty wizerunkowe, wzór prezentacji multimedialnej.
Stworzyliśmy również instrukcję komunikacji marki z podziałem na stałe aktywności komunikacyjne dla pracowników i inwestorów. Priorytetowo zajęliśmy się wdrożeniem wewnętrznego newslettera.