Co chcieliśmy osiągnąć?

01

Naszym głównym celem było stworzenie marki z myślą o inwestorach i pracownikach. Miała ona pełnić funkcję pomocniczą i być parasolem skupiającym mocniejsze brandy produktowe.

02

Zależało nam także, aby w ramach brandu COA zaprezentować wartości oraz motywy wspólne dla świata sportu i biznesu. Chcieliśmy w ten sposób pokazać funkcję spółki w portfolio marek klienta.

03

Klient zgłosił się do nas z już zaprojektowanym logo i nazwą, dlatego przy rozwoju marki za cel postawiliśmy sobie wykorzystanie tego potencjału, który już został wypracowany.

Proces realizacji

Zbadanie sytuacji wyjściowej

Na tym etapie zorganizowaliśmy warsztat brandingowy, przeprowadziliśmy wywiady pogłębione z założycielami oraz wykonaliśmy analizę konkurencji.  Całość tego procesu odbyła się zdalnie.

Stworzenie strategii marki 

Kolejno przeszliśmy do zbudowania strategii marki. Przedstawiliśmy klientowi dwa koncepty kreatywne na COA, a każdy z nich opatrzyliśmy moodboardem prezentującym kierunek projektowania identyfikacji wizualnej. Do zaprezentowanej przez nas koncepcji klient zgłosił tylko niewielkie poprawki.

Projektowanie identyfikacji wizualnej 

Stworzyliśmy dwie propozycje motywu przewodniego marki, który uzupełniał już dostarczone nam logo. Zmieniliśmy także paletę barw oraz zaktualizowaliśmy brandbook.

Wdrożenie narzędzi komunikacji 

Mając gotowy przekaz marki oraz pełen system identyfikacji wizualnej, mogliśmy przejść do operacyjnej pracy nad materiałami brandingowymi oraz narzędziami komunikacji. 

COA
COA

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800