Odświeżenie marki. 3 sposoby na nadanie firmie nowego oblicza

odświeżenie marki

Myślisz o aktualizacji swojego brandu? Chcesz, aby lepiej pasował on do Twojego obecnego potencjału? Czujesz, że koncepcje kreatywne wprowadzone wiele lat temu dziś są już przestarzałe? Twoi klienci oczekują innego stylu komunikacji? W tym artykule pokażę Ci trzy drogi, które pomogą Ci rozwiązać te problemy.

dr Magdalena Gajek
30/11/2023
czas czytania 8 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły