Co to jest rebranding? 6 kroków do jego wdrożenia!

Rebranding - proces, cele i koszty

Co to jest rebranding? Jak wcielić go w życie? Ile kosztuje? Na jakie trudności się przygotować? Właśnie tych zagadnień dotyczy ten artykuł. Rebranding to wyzwanie przede wszystkim dla właścicieli marek, którzy mierzą się z różnymi wątpliwościami: merytorycznymi, finansowymi, estetycznymi czy komunikacyjnymi. Przed przystąpień do prac, warto wiedzieć, co nas w praktyce czeka.

dr Magdalena Gajek
10/06/2020
czas czytania 5 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły