Marketing w social mediach – 7 najczęstszych błędów i jak je naprawić?

Marketing w social mediach

Zarządzanie social mediami to jedno z zadań, od którego początkujący marketingowcy rozpoczynają swoją karierę. Konta na Facebooku czy Instagramie są bezpłatne, nietrudne w obsłudze i uczymy się ich także przez obserwację. Marketing w social mediach to jednak znacznie więcej niż impulsywne publikowanie postów.

dr Magdalena Gajek
19/08/2019
czas czytania 3 minuty

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły