Zewnętrzny dział marketingu. Kiedy i za ile go zatrudnić?

Zewnętrzny dział marketingu

Chcesz rozwijać marketing swojej firmy, ale nie masz na pokładzie wewnętrznych specjalistów lub wręcz nie chcesz ich zatrudniać? Zewnętrzny dział marketingu jako usługa agencyjna może być dla Ciebie idealnym rozwiązaniem – zarówno w zakresie kosztów, jak i efektywności pracy.

dr Magdalena Gajek
15/08/2023
czas czytania 5 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły