Konsultacje marketingowe dla właścicieli i menedżerów. Kiedy i jak skorzystać?

konsultacje marketingowe

Każdy przedsiębiorca czy menedżer w pewnym momencie staje pod ścianą. Ma przed sobą zagadkę, której czuje, że samodzielnie nie rozwiąże. Niekoniecznie dlatego, że nie ma odpowiedniej wiedzy czy doświadczenia. Czasami potrzebujemy po prostu zewnętrznego spojrzenia na problem. Konsultacje marketingowe w tym pomagają, ale… nie zawsze!

dr Magdalena Gajek
22/02/2024
czas czytania 8 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły