Sprawdź naszą książkę o marketingu MŚP. Stwórz wpływową, estetyczną i dochodową markę z „Mikromarką”!
Mikołaj Maśliński jako pierwszy w Polsce odpowiada online na prawne potrzeby społeczne. Udostępnia produkty cyfrowe w postaci kursów, artykułów i dokumentów oraz dzieli się wiedzą w social mediach. Klient zgłosił się do nas na początku swojej działalności z potrzebą zbudowania silnej marki osobistej.
W pierwszej kolejności chcieliśmy uporządkować różne pomysły i aktywności klienta oraz osadzić je w jasno zdefiniowanym wizerunku.
Klientowi zależało także na stworzeniu nowoczesnego, wysokiej jakości brandingu, który nadal nie jest powszechny w branży prawnej.
Naszym celem było również wyposażenie klienta w narzędzia, które pozwolą promować markę osobistą w internecie oraz relacjach B2B.
Przeprowadziliśmy serię konsultacji strategicznych, podczas których klient nabywała umiejętności, aby w dużej mierze samodzielnie zarządzać swoją marką w przyszłości.
Na tym etapie współpracy stworzyliśmy logo, paletę barw oraz zorganizowaliśmy rozbudowaną sesję zdjęciową. Główny nacisk w komunikacji postawiliśmy na ekspozycję wizerunku klienta.
Na tym etapie pomagaliśmy klientowi w uporządkowaniu strony www oraz opracowaniu materiałów brandingowych do druku (wizytówki, roll-up, koperty).
Po zakończeniu projektu brandingowego w początkowym okresie budowania marki osobistej pomogliśmy klientowi prowadzić bieżącą komunikację (konsulting strategiczny, social media, newsletter, strona www).
Jako podsumowanie konceptu komunikacji zaproponowaliśmy hasło „prawnik potrzeb społecznych”. Łączyło ono wszystkie obszary specjalizacji klienta – przedsiębiorczość, telemedycynę, ochronę środowiska i użyteczność publiczną.
Pomogliśmy klientowi jasno zdefiniować grupy docelowe i pierwsze produkty cyfrowe. Za głównych odbiorców komunikacji przyjęliśmy na pierwszym etapie sektor MŚP oraz administrację publiczną.
W zakresie komunikacji wizualnej skupiliśmy się przede wszystkim na stworzeniu kreatywnego logo. Składa się ono z fragmentów ikon obrazujących hasła-klucze: prawo, kursy online, dokumenty, dobro wspólne.
Opracowaliśmy copywriting na stronę www skłaniający do interakcji, zakupów online oraz śledzenia edukacyjnej działalności klienta. Opracowana przez nas struktura treści była punktem wyjścia do projektowania graficznego i kodowania realizowanych przez inną firmę.
Poprawiliśmy wizerunek klienta jako eksperta konkretnych dziedzin prawa dzięki aktualizacji biografii, opisów i zdjęć w social mediach.
Wypracowane przez nas rozwiązania efektywnie służyły klientowi również po zakończeniu z nami stałej współpracy. Obecnie klient jest w pełni świadomym i samodzielnym przedsiębiorcą z silną marką osobistą w sieci ( 7 tys. obserwujących na YouTube) i biznesie B2B.
Agencja odpowiada na potrzeby młodej generacji przedsiębiorców. Na wszystkich polach współpracy jest otwarta na innowacyjne metody komunikacji. Blend PR cechuje świetne przygotowanie merytoryczne w zakresie marketingu, psychologii i nowych kanałów komunikacji, a jednocześnie duża wrażliwość na indywidualne potrzeby Klienta. Wnikliwa analiza celów firmy i moich motywów działania pozwoliła nie tylko znacznie poprawić komunikację z otoczeniem, ale przy okazji zwiększyła moją świadomość własnej marki osobistej. Przy okazji współpracy z Blend PR wzrosła jakość oferowanych przez mnie produktów. Gorąco polecam Panią Magdalenę Gajek i cały zespół!
Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.