Analiza konkurencji w biznesie i komunikacji marketingowej

analiza konkurencji w biznesie i komunikacji marketingowej

Aby rozwijać biznes oraz wyznaczyć swój punkt docelowy, w pierwszej kolejności potrzebujesz zorientować się, gdzie jesteś obecnie. Inaczej właściwie nie wiesz, odkąd ani dokąd zmierzasz. Jedną z metod, która znacząco ułatwia wykonanie tego zadania, jest analiza konkurencji. Dowiedz się, kiedy ją wykonać, jak zorganizować taki projekt i ile on kosztuje.

dr Magdalena Gajek
07/12/2023
czas czytania 5 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły