Przykładowe pomysły z e-booka

Znaczenia ponad narzędzia

Od liczby kanałów komunikacji dużo ważniejsze jest to, co masz do powiedzenia, bo brak przemyślanego przekazu to po prostu koszty: powierzchni reklamowych, obsługi, narzędzi. Takie wydatki stają się bezsensowne, bo odbiorcy i tak do końca nie wiedzą, co mają o Tobie myśleć. 

Zależność social mediów

Social media to głównie kanał dystrybucji dla innych treści. Ich zależność polega na tym, że aby mogły funkcjonować, potrzebują w pierwszej kolejności solidnego content marketingu. Zanim zaczniesz zatem prowadzić profil, zastanów się, czym konkretnie go zapełnisz.

Jeden dobrze zrealizowany cel 

Content marketing nie musi spełniać wszystkich celów określonych dla Twojej komunikacji. Wystarczy, że do tego konkretnego narzędzia przypiszesz jedno zadanie, np. inspirowanie do wykorzystania produktów lub budowanie pozycji eksperta. 

Współpraca wewnętrzna

Najlepszą bazą dla dobrego contentu jest wiedza, która w organizacji już istnieje, ale często nie ma procesów (lub chęci) pozwalających się nią dzielić. Rozwijając content marketing, zacznij od zbudowania wartości komunikacji wewnętrznej w zespole. 

Powtarzalność aż do znudzenia

Dobry branding jest trwały i pozwala szybko skojarzyć go z daną marką. To, co nam jako nadawcom może wydawać się już bardzo powtarzalne i nudne, odbiorcom pozwala na szybką identyfikację, ułatwiając tym samym zakup lub znalezienie potrzebnych informacji. 

Reklama natywna 

Reklama natywna nie rzuca się w oczy i adoptuje się do powierzchni reklamowej (np. strony www, stylu artykułów redakcji). To dobra alternatywa dla reklam typu display, które blokujemy lub ignorujemy. 

Dlaczego warto pobrać?

Praktyczne wskazówki

E-book to proste pomysły na poprawę marketingu. Wiele z nich możesz wdrożyć od ręki. 

Wygodna forma 

Możesz przeczytać całość lub tylko wybrane fragmenty dzięki czytelnej kompozycji. 

Staranna selekcja pomysłów 

W e-booku znajdziesz podpowiedzi, które są nie tylko praktyczne, ale też oryginalne lub niszowe.

Magdalena Gajek

Autorka e-booka

Nazywam się Magdalena Gajek. Chcę, aby ten e-book był dla Ciebie praktyczną mapą inspiracji do poprawy komunikacji Twojej firmy. Znajdziesz tu zarówno koncepcje kreatywne, jak i te poprawiające organizację pracy lub sposób myślenia o marce. 

Social media należy regularnie aktualizować, na stronie www warto założyć bloga, a przeceny zachęcają do zakupu. To wszystko banały, o których doskonale wiesz. Takich pomysłów w tej publikacji nie znajdziesz. Moim celem było zebranie w uporządkowany sposób mniej oczywistych, ale jednocześnie prostych pomysłów, które realnie zwiększą wartość Twojej marki. 

Dlaczego warto zaufać temu e-bookowi? Bo wynika on z praktyki z pracy z klientami oraz rozwoju mojej własnej firmy. Jestem właścicielką agencji Blend PR®, autorką książki „Mikromarka” i doktorem nauk humanistycznych. Moja codzienność to pomoc przedsiębiorcom w zarządzaniu marką budowaniu wizerunku i tworzeniu treści. Specjalizuję się w markach premium. Skupiam się na kreowaniu brandów wpływowych, estetycznych i dochodowych jednocześnie. Jeśli chcesz osiągnąć taki efekt, ta publikacja będzie pomocna.

Czujesz, że ten e-book
to coś dla Ciebie?

Wypełnij formularz, potwierdź zapis i miłej lektury!