Poznaj praktyczne wskazówki z 10 rekomendowanych publikacji. Odbierz e-book 30 lekcji z książek o marketingu!
Już sama komunikacja marketingowa (nie produkt) powinna rozwiązywać niektóre problemy klientów. Dobra oferta służy w tym ujęciu jako narzędzie do utrzymania konsumenta.
Allan Dib
Dla klienta, który nie ma świadomości istnienia danej marki oznacza ona dokładnie tyle samo, co marka, której po prostu nie ma na rynku. Zatem proces przyciągania nowego nabywcy nie różni się znacząco dla marek z długoletnią tradycją.
Byron Sharp, Jenni Romaniuk
Kiedy komu coś polecamy? Gdy wiemy, że druga strona rzeczywiście czegoś poszukuje. W tym zakresie marketing szeptany ma przewagę nad reklamą, która trafia do mas i z założenia niewielka liczba odbiorców stanie się naszymi klientami.
Jonah Berger
Jeśli w gąszczu treści nie wiesz, co czytać, znajdziesz tu listę autorów i tytuły.
E-book to użyteczny skrót z wartościowych, ważnych i nowych fragmentów.
Możesz przeczytać całość lub fragmenty dzięki prostej nawigacji.
Wypełnij formularz, potwierdź zapis i miłej lektury!
Prezent w postaci ebooka „10 pytań o zarządzanie marką” otrzymasz zaraz po potwierdzeniu zapisu. Wiadomość z PDF przyjdzie do Ciebie z naszego automatycznego systemu. Zwykle dzieje się to dosłownie w kilka sekund.
Jeśli nie widzisz w swojej skrzynce e-booka lub wiadomości z prośbą o potwierdzenie swojego adresu, wykonaj następujące kroki:
Z góry przepraszamy za wszystkie występujące błędy. W sporej większości przypadków zależą one od naszej aplikacji mailingowej lub filtrów antyspamowych na pocztach naszych subskrybentów.
Tak, po pobraniu e-booka trafisz do grupy subskrybentów naszego newslettera. W co drugą środę o godz. 10.30 prześlemy do Ciebie komentarz marketingowy z bonusem edukacyjnym. Liczymy, że nasze wiadomości Ci się spodobają, ale stanie się inaczej, zawsze możesz wypisać się jednym kliknięciem, zachowując pobrany e-book.
Jasne! To kilka przykładowych wiadomości, jakie trafiły do naszych subskrybentów: