Dlaczego warto pobrać?

8 rodzajów agencji marketingowych

Mini e-book to kompaktowy poradnik przedstawiający 8 najczęściej spotykanych na rynku rodzajów agencji marketingowych.

Rzeczowa charakterystyka

Każdy z przedstawionych rodzajów agencji opisany jest według tego samego schematu: czym się zajmuje agencja, kiedy warto skorzystać z jej usług i na co uważać.

Praktyczne porady 

Pokazujemy kulisy pracy agencji marketingowych tak, aby pomóc Ci jak najlepiej dopasować typ agencji do Twoich potrzeb i problemów

Jakie przykładowe rodzaje agencji marketingowych poznasz?

Agencja brandingowa 

Tworzy strategiczny obraz marki za pomocą elementów werbalnych oraz wizualnych. 

Agencja 360

Oferuje pełen zakres usług, które mogą dotyczyć zarówno kanałów online, jak i offline. 

Agencja digital marketing

Prowadzi działania zwiększające sprzedaż oraz rozpoznawalność w internecie.

Czujesz, że ten mini e-book
to coś dla Ciebie?

Wypełnij formularz, potwierdź zapis i miłej lektury!