Co chcieliśmy osiągnąć?

01

Podstawowym zadaniem w projekcie była szersza promocja zawodu rzecznika patentowego w kilku grupach docelowych.

02

Organizacja miała nowe logo i dobrze wykonaną księgę znaku, ale w komunikacji wizualnej brakowało spójności oraz czytelności, które chcieliśmy poprawić.

03

Zależało nam także na utrzymaniu regularności komunikacji i odciążeniu członków izby od zadań marketingowych.

Proces realizacji

Udział w stałych projektach PIRP

Współpracę rozpoczęliśmy od przyłączenia się do inicjatyw, które izba realizowała wcześniej z inną agencją i miała jasną listę zadań.

Odświeżenie komunikacji wizualnej

W kolejnym kroku zaprojektowaliśmy dla marki nowy język wizualny, korzystając z udostępnionego przez klienta logo. 

Start działań edukacyjnych w social mediach

Następnie przez cały rok tworzyliśmy posty edukacyjne o roli rzecznika patentowego w różnych kontekstach. Promowaliśmy je także w formie reklam.

Obsługa nowych projektów 

Równolegle wspieraliśmy zupełnie nowe inicjatywy marketingowe organizowane przez izbę. Współpracowaliśmy przy tym z różnymi koordynatorami projektów.

wizualizacja plików do druku, kolorystyki oraz typografii Polskiej Izby Rzeczników Patentowychanimacja z ikonami Polskiej Izby Rzeczników Patentowych
wizualizacja karuzeli do social mediów Polskiej Izby Rzeczników Patentowychwizualizacja karuzeli do social mediów Polskiej Izby Rzeczników Patentowych
wizualizacja aktualności ze strony www Polskiej Izby Rzeczników Patentowychwizualizacja grafik do social mediów Polskiej Izby Rzeczników Patentowych
wizualizacja posta Polskiej Izby Rzeczników Patentowych na telefoniewizualizacja posta Polskiej Izby Rzeczników Patentowych na tablecie
animacja ze wzorem prezentacji Polskiej Izby Rzeczników Patentowychwizualizacja wycinków prasowych na temat Polskiej Izby Rzeczników Patentowychwizualizacja dokumentu podsumowującego wydarzenie Polskiej Izby Rzeczników Patentowychwizualizacja kalendarza publikacji postów Polskiej Izby Rzeczników Patentowych

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800