Audyt reklam Google Ads. Co daje i dlaczego warto za niego zapłacić?

Audyt reklam Google Ads to popularna usługa na rynku marketingowym, której celem jest weryfikacja aktualnego potencjału Twoich kampanii. Obejmuje ona najczęściej analizę reklam w wyszukiwarce Google oraz na YouTubie. W tym tekście znajdziesz kilka podpowiedzi, na co zwrócić uwagę we współpracy z dostawcami usług reklamowych oraz jak my podchodzimy do takiego audytu.

Joanna Stefaniak
06/02/2025
czas czytania 6 minut

Joanna Stefaniak

Menedżerka ds. reklam PPC w Blend PR. Obsługuje kampanie reklamowe klientów w systemach Meta Ads, LinkedIn Ads oraz Google Ads. Współpracuje jako wykładowca m.in. z Uniwersytetem Merito oraz Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza. Jest autorką kursu online "Skuteczne social media" oraz e-booka "Przewodnik po reklamie na Facebooku i Instagramie".

Zobacz też inne artykuły