Co chcieliśmy osiągnąć?

01

Zależało nam na wzbudzeniu zainteresowania mediów, aby jak najszersza grupa mieszkańców Poznania i okolic dowiedziała się o nowym salonie.

02

Chcieliśmy nawiązać lub wzmocnić relacje z potencjalną grupą docelową, a także przedstawicielami świata sportu i mody.

03

Musieliśmy postawić na sprawną organizację, aby wpisać się w oczekiwania i harmonogram głównego gościa wydarzenia Grzegorza Krychowiaka.

Proces realizacji

Spotkanie z klientem 

Podczas spotkania ustaliliśmy cele, oczekiwania, terminy oraz konieczne do podjęcia kroki. Zgodnie z sugestią klienta podzieliliśmy dzień otwarcia na dwie części – dzień dla mediów oraz wieczór dla gości VIP.

Przygotowanie i wysyłka zaproszeń

Zaprojektowaliśmy i wysłaliśmy tradycyjną pocztą ekskluzywne zaproszenia na wieczorny event. Wsparliśmy klienta w uzupełnieniu bazy gości VIP.

Kontakt z mediami lokalnymi 

W pełni odpowiadaliśmy za wysyłkę zaproszeń do mediów, przygotowanie materiałów prasowych oraz organizację dnia medialnego, którego najsilniejszym punktem były indywidualne spotkania dziennikarzy z Grzegorzem Krychowiakiem. 

Obsługa fotograficzna wydarzenia

Na wieczornym otwarciu do naszych zadań należała przede wszystkim dbałość o serwis fotograficzny, który wykorzystaliśmy także w działaniach medialnych. Pozostałymi kwestiami eventowymi zajmował się nasz klient oraz agencja Emotions Events.

Balamonte 1Balamonote 2
Balamonte 3Balamonte 4
Balamonte 5Balamonte 6

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800