BALAMONTE

ZAKRES DZIAŁAŃ

Relacje z mediami
Obsługa fotograficzna
Materiały drukowane
Komunikacja z uczestnikami eventu

Balamonte to marka modowa stworzona przez Grzegorza Krychowiaka – znanego nie tylko z piłkarskich boisk, ale także dobrego stylu. Brand słynie z garniturów szytych na miarę i ekskluzywnej, włoskiej jakości. Klient zgłosił się do agencji z potrzebą promocji otwarcia nowego salonu w Poznaniu. Wydarzenie odbyło się w styczniu 2020 roku. Projekt realizowany z agencja eventową Emotions Events.

REZULTATY

  • Przybycie na otwarcie butiku kluczowych mediów w Poznaniu (zorganizowanie 11 indywidualnych spotkań z Grzegorzem Krychowiakiem).
  • Uporządkowanie harmonogramu dnia medialnego zgodnie z potrzebami Klienta i redakcji.
  • Ponad 40 tekstów prasowych oraz ponad 30 postów w social mediach z kont redakcyjnych.
  • Ekwiwalent reklamowy (AVE) w wysokości ponad 70 tys. zł.
  • Publikacje PR w mediach lokalnych: wyborcza.pl, „Głos Wielkopolski”, „Poznański Prestiż”, Radio Poznań, WTK.
  • Publikacje PR w mediach tematycznych: OCZY.MAG, obcas.pl, Welon i Mucha.
  • Wysoka różnorodność wycinków i zaangażowanie dziennikarzy.
  • Ponad 300 zdjęć wykonanych przez 2 fotografów (sesja na ściance reklamowej oraz fotoreportaż).
  • Sprawna komunikacja z uczestnikami eventu VIP: nadzór nad listą gości, terminowy druk i wysyłka zaproszeń, potwierdzanie przybycia.