Butikowa agencja PR i jej zalety dla klientów

butikowa agencja PR

Hasło "butikowa agencja PR" nie zadomowiło się jeszcze na dobre w Polsce, ale na rynku amerykańskim, gdzie narodziły się te usługi, jest dość popularne. Agencja butikowa to mała, wyspecjalizowana firma często o wyrazistej osobowości. Stanowi ona drugi biegun dla multizadaniowych firm full-service o sieciowym charakterze.

dr Magdalena Gajek
27/02/2020
czas czytania 5 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły