Dlaczego warto pobrać?

Odpowiedzi na trudne pytania 

W publikacji skupiamy się na pytaniach, które wymagają chwili namysłu i analizy biznesowej. Uciekamy od banałów, które są już szeroko opisane w sieci. 

Wygodna forma 

E-book ma formę Q&A – możesz czytać go jako całość lub tylko wybrane fragmenty. Odpowiedź na każde z pytań ma objętość około dwóch stron.

Praktyczne przykłady 

W publikacji znajdziesz opisy przykładowych sytuacji, celów, aktywności marketingowych, dokumentów niezbędnych do budowania marki. 

Na jakie przykładowe pytania poznasz odpowiedzi?

Jak się wyróżnić, kiedy masz ofertę bardzo podobną do konkurencji? 

Dlaczego marka potrzebuje myśli przewodniej? 

Kiedy nie warto przechodzić rebrandingu? 

W jaki sposób policzyć zwrot z inwestycji? 

Dlaczego obniżanie cen się nie opłaca?

Co najbardziej hamuje rozwój marek?

Magdalena Gajek

Autorka e-booka

Nazywam się Magdalena Gajek. Ten e-book to efekt wielu pytań, które słyszałam przez ostatnie 10 lat podczas realizowanych przeze mnie projektów marketingowych. Jestem pewna, że część z nich krąży też w Twojej głowie.

Chcę, aby ta publikacja dała Ci dwie rzeczy. Po pierwsze, nową wiedzę, aby pomóc Ci zwiększać wartość Twojej marki oraz po drugie, motywację, aby utrzymać konsekwencję w działaniu. Oba ta komponenty są niezbędne w procesie budowania marki.

Dlaczego warto zaufać temu e-bookowi? Bo wynika on z praktyki z pracy z klientami oraz rozwoju mojej własnej firmy. Jestem właścicielką agencji Blend PR®, autorką książki „Mikromarka” i doktorem nauk humanistycznych. Moja codzienność to pomoc przedsiębiorcom w zarządzaniu marką budowaniu wizerunku i tworzeniu treści. Specjalizuję się w markach premium. Skupiam się na kreowaniu brandów wpływowych, estetycznych i dochodowych jednocześnie. Jeśli chcesz osiągnąć taki efekt, ta publikacja będzie pomocna.

Czujesz, że ten e-book
to coś dla Ciebie?

Wypełnij formularz, potwierdź zapis i miłej lektury!