Jak wydać własną książkę? 8 ważnych kroków dla firm

Jak wydać własną książkę

Chcesz zdobyć na rynku wizerunek eksperta? Lubisz promować markę niestandardowymi metodami? Szukasz sposobu na stworzenie relacji z klientem gotowym na drogi lub długotrwały zakup? W tym wszystkim może pomóc Ci samodzielnie wydana książka. Poznaj moje najważniejsze wnioski z naszej 2-letniej historii wydawania "Mikromarki".

dr Magdalena Gajek
24/01/2023
czas czytania 20 minut

dr Magdalena Gajek

Konsultantka PR, zajmuje się przede wszystkim mikromarkami i markami premium. Pomaga zarządzać marką, budować wizerunek i tworzyć treści. Jest właścicielką agencji Blend PR. Autorka książek "Mikromarka" oraz "Nowy Jork wyobrażony i doświadczony". Wykłada na uczelniach wyższych i prowadzi szkolenia. Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych.

Zobacz też inne artykuły