Koszt reklamy na Facebooku – przykładowe wyniki finansowe

Grafika z autorką i tytułem tekstu na temat kosztu reklamy na Facebooku

Meta Ads to jeden z najbardziej precyzyjnych systemów reklamowych dostępnych dla firm (i nie tylko). Ale na pytanie, jaki jest koszt reklamy na Facebooku nie ma jednej odpowiedzi. Zwłaszcza, gdy mówimy o markach premium i niszowych. Trzeba zwrócić uwagę nie tylko na zasięg, ale przede wszystkim jakość dotarcia i zwrot z inwestycji.

Joanna Stefaniak
22/05/2025
czas czytania 7 minut

Joanna Stefaniak

Menedżerka ds. reklam PPC w Blend PR. Obsługuje kampanie reklamowe klientów w systemach Meta Ads, LinkedIn Ads oraz Google Ads. Współpracuje jako wykładowca m.in. z Uniwersytetem Merito oraz Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza. Jest autorką kursu online "Skuteczne social media" oraz e-booka "Przewodnik po reklamie na Facebooku i Instagramie".

Zobacz też inne artykuły