Poznaj praktyczne wskazówki z 10 rekomendowanych publikacji. Odbierz e-book 30 lekcji z książek o marketingu!
Naszym zadaniem jest zwiększenie wartości Twojej firmy. Do tego właśnie służy marka. Jesteśmy butikową agencją komunikacji dla marek premium. Jako pierwsi w Polsce stworzyliśmy uporządkowaną koncepcję obsługi takich brandów – model brandingowy Brandborder®. Zakres naszych usług obejmuje trzy obszary: strategię, design oraz komunikację. Najczęściej obsługujemy firmy technologiczne, prawne, lifestylowe oraz edukacyjne.
Tworzymy rzetelny przekaz, spójną estetykę i funkcjonalne narzędzia. Dostarczamy projekty, które są użyteczne i nas samych satysfakcjonują.
Po prostu wykonujemy zadania i idziemy do przodu. Pracujemy wyłącznie z klientami, którym możemy oraz chcemy pomóc. Nie obiecamy Ci niemożliwego.
Bo kreatywność materializuje się w ładzie oraz spójności. Nie lubimy multitaskingu czy rozpraszaczy. Skupiamy się na doskonaleniu organizacji pracy.
Work life balance to dla nas za mało. W branży kreatywnej nie da się podzielić życia na sztywne ramy, a potem przeskakiwać pomiędzy nimi w określonych godzinach. Dlatego my skupiamy się na tym, aby po prostu mieć jedno fajne życie – wypełnione wolnością, pasjami i zgodne z naszymi bieżącymi potrzebami.
Jesteśmy zespołem, ale pracujemy w 100% zdalnie. Każdy z nas sam wybiera, w jakich godzinach chce wykonywać swoje zadania. Na końcu przecież zawsze liczy się efekt. Wykorzystujemy nowoczesne formy zarządzania, aby wzmacniać poczucie wspólnoty. Nasze narzędzia pracy to Asana, Clockify, Discord oraz baza procedur w chmurze.
Wierzymy w zmiany, bo bez nich nie ma rozwoju. A my nigdy nie chcemy się zatrzymywać! Stale wyznaczamy sobie nowe cele, ulepszamy nasze procesy, uczymy się oraz spełniamy nowe marzenia. Lubimy być tu i teraz, ale napędza nas spojrzenie w przyszłość.
Nasza podstawowa aktywność to świadczenie usług dla klientów biznesowych,
ale angażujemy się także w edukację marketingową.
…jeśli chcesz poznać proces tworzenia wpływowych, estetycznych i dochodowych marek. Książka to instrukcja zarządzania komunikacją opisująca krok po kroku proces budowania marki. Od zawężenia grupy docelowej, przez strategię, design i narzędzia, aż po rozliczenie efektów.
Zobacz więcej…jeśli chcesz poczytać komentarze marketingowe i brać udział w wydarzeniach. Newsletter wysyłamy w co drugą środę. Każda wiadomość odpowiada zwięźle na jedno pytanie postawione w temacie oraz zawiera dodatkowy materiał edukacyjny. Na start otrzymasz e-book „100 pomysłów na niebanalny marketing”.
Zapisz się…jeśli szukasz wiedzy na temat konkretnych zagadnień marketingowych. Na naszym blogu znajdziesz wpisy dotyczące strategii marki, designu, komunikacji, marek premium oraz mikromarek. Chcemy, aby artykuły pomogły Ci podjąć decyzję, które aktywności marketingowe będą najlepsze dla Twojej firmy.
Sprawdź bazę artykułówKonsultantka, autorka książki „Mikromarka”. Zajmuje się przede wszystkim markami premium. Stworzyła pierwszy i jedyny w Polsce model budowania brandów premium – Brandborder™. Pomaga przedsiębiorcom w zarządzaniu marką, budowaniu wizerunku oraz tworzeniu treści. W ciągu ostatnich 10 lat zrealizowała 60 wymagających projektów marketingowych. W Blend PR® zarządza obsługą klienta, projektami oraz realizuje zlecenia strategiczne.
Z wykształcenia polonistka, doktor nauk humanistycznych. Jej praca doktorska ukazała się jako książka „Nowy Jork wyobrażony i doświadczony”. Odbywała stypendia na niemieckich uniwersytetach w Lipsku i Kilonii. Jako wykładowca współpracowała z takimi uczelniami jak Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Collegium da Vinci czy Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Prowadziła wykłady i warsztaty, w których wzięło udział ponad 2100 osób.
Pomaga klientom Blend PR® zyskiwać rozpoznawalność oraz budować oczekiwany wizerunek. Odpowiada za zadania związane z komunikacją oraz researchem. Zajmuje się głównie obsługą mediów społecznościowych, newsletterów, stron www oraz tworzeniem treści. Z agencją jest związana od 2021 roku, kiedy odbywała praktyki studenckie.
Ukończyła studia licencjackie na kierunku Marketing internetowy na Collegium Da Vinci. Jest studentką ostatniego roku studiów magisterskich na kierunku Nowe media w komunikacji na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Temat jej pracy magisterskiej dotyczy postrzegania luksusu przez generację Z. Interesuje się mediami społecznościowymi, markami premium oraz luksusowymi. Chce rozwijać się w kierunku zarządzania marką.
Zajmuje się projektowaniem graficznym. Tworzy dla klientów Blend PR® przede wszystkim materiały elektroniczne, do druku oraz animacje. W portfolio posiada także prace malarskie i rysunkowe.
Jest absolwentką kierunku Marketing internetowy na Collegium Da Vinci, na którym obroniła pracą dyplomową na temat marketingu adaptacyjnego. Ukończyła także dwuletnią szkołę policealną ze specjalizacją w grafice komputerowej. Obecnie dokształca się w kolejnej dziedzinie – studiuje Psychologię na Uniwersytecie SWPS. Interesuje się kulturą Azji. Realizowała staż na uniwersytecie na Tajwanie oraz posiada certyfikat znajomości języka japońskiego na poziomie B2.
Ekspertka w obszarze performance marketingu i social mediów. Z powodzeniem buduje i realizuje kampanie reklamowe dla startupów, agencji i korporacji. Została wyróżniona jako jedna ze 100. osobowości marketingu w Polsce w rankingu Widoczni. W Blend PR® obsługuje kampanie reklamowe w systemach Meta Ads, LinkedIn Ads oraz Google Ads.
Współpracuje jako wykładowca m.in. z Uniwersytetem Merito oraz Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza, gdzie prowadzi zajęcia w obszarze social mediów i mobile marketingu. Jest autorką kursu online „Skuteczne social media” oraz e-booka „Przewodnik po reklamie na Facebooku i Instagramie”.