Poznaj praktyczne wskazówki z 10 rekomendowanych publikacji. Odbierz e-book 30 lekcji z książek o marketingu!
Diamenter to niekonwencjonalna mieszanka kobiecej unikatowości, luksusu i miłości do kolorowych diamentów. W ofercie firmy jest wyłącznie biżuteria na zamówienie oraz w limitowanych seriach. Klient zgłosił się do nas przed uruchomieniem komunikacji oraz z potrzebą zmiany modelu biznesowego. Naszym zadaniem było wsparcie strategiczne oraz przygotowanie tej luksusowej marki do zaistnienia na rynku w nowej wersji.
Pomóc klientowi w podjęciu decyzji marketingowych dotyczących zmiany pozycjonowania brandu na rynku. Wcześniej Diamenter funkcjonował jako firma sprzedająca diamenty inwestycyjne. Jej przyszłością miała być biżuteria.
Uzupełnić komunikację o bardziej charakterystyczne elementy wizualne niż samo logo. Klientowi zależało, aby nowy design oddawał ducha biżuterii z kolorowymi diamentami.
Wyposażyć klienta w materiały marketingowe, które będą zapewniać samodzielność, niezależność oraz łatwą edycję nawet przez osoby bez doświadczenia w zarządzaniu marką.
Przeprowadziliśmy serię konsultacji strategicznych, podczas których klient nabywał umiejętności, aby w dużej mierze samodzielnie poszukiwać osobowości i koncepcji na swoją markę.
Uzupełniliśmy początkowo bardzo bazową identyfikację wizualną o motyw przewodni oraz brandbook. Zachowaliśmy natomiast wcześniej zaprojektowane przez nas logo, które nie straciło na aktualności.
Wcześniej używany landing page poszerzyliśmy o nowe informacje oraz dokładniej zaprezentowaliśmy ofertę. Naszym zdaniem była również redakcja i korekta kreatywnych opisów produktów czytanych przez lektora.
Na bieżąco reagowaliśmy na nowe potrzeby klienta w zakresie rozwoju komunikacji wizualnej.
Naprowadziliśmy klienta na stworzenie hasła przewodniego marki „The diamond of female individuality”. Dobrze oddaje ono charakter marki, która skupiła się na narracji pokazującej różnorodne charaktery kobiet i kolorowe diamenty.
Opracowaliśmy logo o estetyce typowej dla marek luksusowych. W projekcie wykorzystaliśmy delikatnie ozdobny font oraz element graficzny nawiązujący do blasku diamentu. Całość dobrze prezentuje się na różnych powierzchniach reklamowych oraz nie koliduje z innymi elementami systemu identyfikacji wizualnej.
Key visual, czyli wizualny motyw przewodni marki, oparliśmy o modyfikowalny wzór oraz stonowaną, ale charakterystyczną kolorystykę. Całość ma elegancki charakter, ale nie buduje niepotrzebnego dystansu wobec odbiorcy.
Zaprojektowaliśmy architekturę, copywriting i design minimalistycznej strony www prezentującej głównie produkty na zamówienie oraz butik z diamentową biżuterią. Projekt przekazaliśmy do kodowania w aplikacji FIGMA, co pozwala klientowi na wprowadzanie zmian oraz rozwój serwisu z innymi wykonawcami.
Opracowanie spójnych i edytowalnych materiałów elektronicznych (wzory prezentacji, postów) oraz drukowanych (zaproszenia, certyfikaty). Dzięki przekazanym projektom klient mógł m.in. samodzielnie prowadzić Instagram czy uzupełniać materiały wspierające sprzedaż.
Potwierdziły się nasze przewidywania, że współpraca z Blend PR to gwarancja najwyższej jakości. Terminowość i zaangażowanie to cechy, których spodziewaliśmy się po agencji z najwyższej półki, jednak zaskoczyła nas bardzo sprawna komunikacja i dopasowanie do naszych potrzeb. Kilka merytorycznych rozmów wystarczyło, aby efekt końcowy spełniał wszystkie nasze oczekiwania. Doceniam również atmosferę pomiędzy agencją a klientem – bardzo pozytywna energia, a jednocześnie pełen profesjonalizm. Polecam w 100%!
Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.