Co chcieliśmy osiągnąć?

01

Zależało nam przede wszystkim na pokazaniu luksusowego charakteru marki oraz podkreśleniu piękna kolorowych diamentów.

02

Chcieliśmy stworzyć markę, która będzie elastyczna, czyli da naszemu klientowi możliwość pokierowania jej w przyszłości w różne kierunki biznesowe.

03

W związku z tym, że rynek biżuteryjny jest mocno konkurencyjny, naszym celem było także stworzenie wyróżniającego się brandingu

Proces realizacji

Zbadanie sytuacji wyjściowej

Na tym etapie zorganizowaliśmy warsztat brandingowy, przeprowadziliśmy ankiety wśród zespołu oraz wykonaliśmy analizę konkurencji. Na początku skupiliśmy się na tym, aby poznać cele, wyzwania i otoczenie klienta.

Stworzenie strategii marki 

Zebrane dane posłużyły nam do wypracowania strategii marki. Przedstawiliśmy klientowi dwa koncepty kreatywne, a każdy z nich opatrzyliśmy moodboardem prezentującym kierunek projektowania identyfikacji wizualnej. Na tym etapie pokazaliśmy także proponowany sposób myślenia o potencjalnych kolekcjach biżuterii.

Design marki 

Kolejno pokazaliśmy dwie wersje interpretacji wizualnego motywu przewodniego. Po wyborze jednego z kierunków zaprojektowaliśmy wieloelementowy system identyfikacji wizualnej opisany w brandbooku. Na tym etapie klient zgłosił tylko niewielkie poprawki do logo.

Przygotowanie narzędzi komunikacji 

Po przygotowaniu strategicznych elementów zajęliśmy się projektowaniem najważniejszych dla klienta narzędzi marketingowych: rozbudowanej strony www ze sklepem online, składem e-booka i oferty inwestorskiej oraz konceptem na społeczność wokół marki. 

Magda ma bardzo wartościowy dar przekazywania „płynnych” i „nieuchwytnych” zagadnień w sposób konkretny i ustrukturyzowany. Budowanie marki przestaje być wydumanym procesem pełnym frazesów, a staje się zaplanowaną ścieżką z konkretnymi krokami do wykonania. Zadania powierzone Blend PR są realizowane terminowo i dokładnie – nie ma mowy o opóźnieniach, czy półśrodkach. To fascynujący proces, kiedy pierwotny pomysł biznesowy przeradza się w osobny byt z własną niepowtarzalną „osobowością”. Serdecznie polecam przeżycie tego procesu z Magdą i jej zespołem.

ŁUKASZ ROSIKOŃ
Założyciel marki Gemssi

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800