Co chcieliśmy osiągnąć?

01

W momencie zgłoszenia się do nas klient miał już wykonaną część prac – przede wszystkim gotowe logo i butelkę. Naszym zadaniem była strategiczna pomoc w pozycjonowaniu nowej marki.

02

Komunikacja miała być osadzona w już wybranym przez klienta motywie (mroźna północ), ale z  dodatkowymi, oryginalnymi elementami

03

Po dopracowaniu strategii marki i identyfikacji wizualnej naszym zadaniem było również zaprojektowanie wizerunkowej strony www oraz wyprodukowanie materiałów brandingowych.

Proces realizacji

Zbadanie sytuacji wyjściowej

Na tym etapie zorganizowaliśmy warsztat brandingowy, wykonaliśmy audyt obecnych materiałów oraz analizę konkurencji.

Nowa strategia marki

Zebrane dane – przede wszystkim na temat konkurencji i celów klienta – posłużyły nam do wypracowania strategii marki, którą przekazaliśmy w formie czytelnego dokumentu.

Uzupełnienie designu marki 

Kolejno dodaliśmy do gotowego logo oraz projektu butelki dodatkowe elementy designu oraz całość ustandaryzowaliśmy w brandbooku. 

Start komunikacji 

Po uporządkowaniu elementów strategicznych przeszliśmy do pracy operacyjnej – stworzenia strony www oraz materiałów brandingowych.

ICE FLOEICE FLOE preset
ICE FLOEICE FLOE
ICE FLOEICE FLOE

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800