Poznaj praktyczne wskazówki z 10 rekomendowanych publikacji. Odbierz e-book 30 lekcji z książek o marketingu!
Dr Jędrzej Bujny to radca prawny, który pomaga samorządom, spółkom komunalnym oraz przedsiębiorcom mierzyć się z wyzwaniami wynikającymi z aktualnych wymagań prawnych dotyczących ochrony środowiska. Nasza współpraca polegała na uporządkowaniu komunikacji marki osobistej.
Celem naszego klienta było przede wszystkim zbudowanie profesjonalnego brandingu osobistego. Klientowi zależało na ugruntowaniu swojej pozycji na rynku.
Chcieliśmy, aby hasło przewodnie oraz identyfikacja wizualne były dopasowane do charakteru klienta oraz prezentowały się oryginalnie na tle innych specjalistów działających w branży odpadowej i wod-kan.
Chcieliśmy stworzyć takie rozwiązania, aby klient mógł z nich korzystać z samodzielnie. Branding musiał zatem być prosty oraz łatwo replikowalny.
Przeprowadziliśmy konsultację strategiczną, podczas której klient był w stanie lepiej zdefiniować swoje cele i oczekiwania. Była to dla nas podstawa do zbudowania myśli przewodniej marki.
Na podstawie inspiracji zaprezentowanych przez klienta oraz funkcjonalnych celów stworzyliśmy użyteczny system identyfikacji wizualnej.
Mając gotowy przekaz marki oraz system identyfikacji wizualnej, mogliśmy przejść do operacyjnej pracy nad materiałami brandingowymi oraz narzędziami komunikacji.
Opracowaliśmy myśl przewodnią marki „prawo dla ekosystemu”. Oddaje ona wszechstronną działalność klienta w zakresie ochrony środowiska (ekosystem). Ponadto sugeruje od razu segment działalności (prawo). Całość jest krótka, dźwięczna i łatwa w użyciu.
Stworzyliśmy nowoczesną identyfikację wizualną opartą na kontrastowych kolorach, prostej typografii oraz abstrakcyjnym symbolu Ziemi. Dało nam to pozytywne odróżnienie od konkurencji oraz łatwość replikacji poprzez niewielką liczbę elementów w designie.
Zaprezentowaliśmy klienta jako doświadczonego eksperta dzięki bogatej sesji fotograficznej oraz aktualizacji biografii. Zajęliśmy się również materiałami pomocnymi w odświeżeniu profilu na LinkedIn.
Wyprodukowaliśmy materiały brandingowe zgodnie z bieżącymi potrzebami (koperty, teczki, papier firmowy, wizytówki). Zaprojektowaliśmy również edytowalne w Canvie wzory postów na LinkedIn.
We współpracy z Blend PR doceniam przede wszystkim dobry kontakt, elastyczność i realne dopasowanie efektów prac do oczekiwań. Stworzona przez agencję identyfikacja wizualna i hasło w pełni oddają moje wyobrażenie o własnej marce osobistej. Wiem również, że mogę polegać na Blend PR w zakresie bieżącej współpracy, jeśli chodzi o nowe materiały marketingowe czy wydruki. Dziękuję za sprawne zarządzanie i wszystkie kreatywne pomysły.
Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.