Co chcieliśmy osiągnąć?

01

Od początku zidentyfikowaliśmy, że współpraca marki z agencją nie powinna rozpoczynać się od obsługi narzędzi. W pierwszej kolejności chcieliśmy skupić się na uporządkowaniu koncepcji biznesowej marki. 

02

Zależało nam także na wydobyciu silnych stron firmy, zbudowaniu jej charakterystyki oraz znalezieniu elementów, które miały największy potencjał w kontekście budowania nowego pozycjonowania marki

03

Oprócz tego głównym zadaniem było także stworzenie bezpiecznej i funkcjonalnej strony www marki osobistej właścicielki Julity Czerwińskiej. Poprzednia witryna padła ofiarą ataku hakerskiego.

Proces realizacji

Zaopiniowanie posiadanych przez klienta materiałów  

W pierwszym kroku przyjrzeliśmy się posiadanej przez klienta strategii marki. Zidentyfikowaliśmy, że posiada ona wiele istotnych luk. Zapoznaliśmy się także z materiałami klienta na temat kultury pracy w firmie, które były dużo bardziej przemyślane.  

Seria konsultacji strategicznych 

Odbyliśmy z właścicielką 7 spotkań konsultacyjnych. W ich trakcie omawialiśmy m.in. grupę docelową, podział usług, analizę konkurencji, wartości marki oraz praktyczne wykorzystanie narzędzi marketingowych. Zgodnie z naszą rekomendacją klient zdecydował się na całkowity rebranding.  

Stworzenie materiałów marketingowych  

Kolejnym etapem naszej współpracy było omówienie narzędzi marketingowych (blog, social media) oraz stworzenie priorytetowo potrzebnych materiałów. Była to strona www marki osobistej właścicielki oraz projekty do druku. Powstawały one już w duchu zmienionego brandingu oraz z nowych elementów identyfikacji wizualnej dostarczonych przez klienta. 

strategia marki i narzędzia komunikacji
rollupplakat

Kluczowym elementem tej współpracy jest doskonała komunikacja i zrozumienie naszych potrzeb. Szczególnie cenne były dla nas konsultacje strategiczne, które skłoniły nas do refleksji i głębszego zrozumienia, jak mamy budować naszą markę. Zaufanie i otwarta wymiana informacji sprawiły, że czuliśmy się zaopiekowani na każdym etapie tej efektywnej współpracy. Pełna jasność co do kolejnych działań i terminowość wykonania stworzyły solidne fundamenty. 

Julita Czerwińska
Partner Zarządzająca i Założycielka w OVERTA

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800