Co chcieliśmy osiągnąć?

01

Tematem trzeciej edycji raportu „Pracodawca na TAK” były racjonalne usprawnienia w pracy dla osób z niepełnosprawnościami. Jest to w Polsce temat nieznany, stąd zależało nam na przystępnym pokazaniu jego potencjału.

02

Poprzednia edycja raportu została świetnie przyjęta zarówno przez pracowników, jak i pracodawców. Jest do dziś wykorzystywana w praktyce. Dlatego chcieliśmy maksymalnie wykorzystać dobre praktyki z poprzedniej realizacji.

03

Wyzwaniem w projekcie była także organizacja pracy, ponieważ nad publikacją pracowało wiele osób, dane pochodziły z różnych źródeł oraz mieliśmy nieprzekraczalny termin realizacji związany z zewnętrznymi czynnikami.

Proces realizacji

Stworzenie kompozycji

Najpierw uporządkowaliśmy pomysły klienta, aby stworzyć dla raportu logiczny oraz dopasowany do tematu układ treści.

Opracowanie merytoryczne

Zebranie bazowych materiałów – danych, wywiadów, notatek merytorycznych – było po stronie klienta. My zajęliśmy się ich selekcją, spójnym opisaniem oraz skróceniem. 

Korekty treści

Do naszych propozycji klient wprowadził swoje uwagi. Korekty były wykonywane na współdzielonych plikach w chmurze, aby usprawnić ten etap.

Skład graficzny

Najpierw zaprezentowaliśmy klientowi pomysł na okładkę i design kilku przykładowych stron. Po wypracowaniu wzorca przeszliśmy do pracy nad końcowym plikiem.

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800