Kampania edukacyjna
Marka osobista
Marketing treści
Social media
Uszczegółowienie grupy docelowej, celów, głównego komunikatu, stylu przekazu oraz harmonogramu. Postawiliśmy przede wszystkim na markę osobistą i wirusowe rozprzestrzenianie się treści. Kampania trwała przez 5 tygodni na przełomie listopada i grudnia 2022.
Zamknięcie akcji w prostym hashtagu #spórostrój, w którym zawiera się zarówno akcja świąteczna dotycząca stroju Mikołaja, jak i usługa klienta w postaci sporów o własność intelektualną.
Stworzenie serii zabawnych ilustracji prezentujących poszczególne, zarejestrowane elementy garderoby Mikołaja. Każdą z nich opatrzyliśmy dodatkowo rymowanką nakierowującą nie tylko na strój, ale także temat treści, do której przekierowywała.
Redakcja 5 edukacyjnych tekstów, które łącznie przeczytało na LinkedIn 17 tys. odbiorców. Wpisy tylko na profilu osobistym klienta zgromadziły ponad 500 interakcji takich jak komentarze, udostępnienia i polubienia. Przykład możesz zobaczyć tutaj.
Popularyzacja akcji m.in. przez takie media jak: Rzeczpospolita, prawo.pl, dlahandlu.pl, epoznan.pl, Radio Eska czy międzynarodowy magazyn specjalistyczny The Tradmark Lawer Magazine.
Dotarcie medialne na poziomie 290 tys. odbiorców z AVE (ekwiwalent reklamowy) w wysokości 70 tys. zł.
W toku realizacji projektu otrzymaliśmy od Magdaleny Gajek i zespołu Blend PR nie tylko mierzalny wkład, ale przede wszystkim ogrom wiedzy i know-how. Wspólne działanie przeorganizowało moje spojrzenie na marketing w kancelarii. Projekt #spórostrój to nie tylko kilka śmiesznych postów w serwisach społecznościowych i tradycyjnych mediach – to poważne ćwiczenie ze sposobu prowadzenia narracji, świadomości potrzeb odbiorcy docelowego i działań marketingowych skoncentrowanych na jasno zdefiniowanym celu.