Co chcieliśmy osiągnąć?

01

Przede wszystkim chcieliśmy dotrzeć do firm z branży retail z kampanią tłumaczącą zasady ochrony prawnej designu produktów. Strój Mikołaja miał być do tego nośnym przykładem. 

02

Zależało nam, aby kampania była utrzymana w zabawnym, przyciągającym uwagę tonie. Chcieliśmy skomplikowane zagadnienia prawne pokazać przez proste analogie

03

Akcja miała także przy okazji wpisać się w gwiazdkową tradycję kancelarii naszego klienta. Kancelaria co roku w social mediach publikowała nieoczywisty content edukacyjny inspirowany Bożym Narodzeniem. 

Proces realizacji

Spotkanie warsztatowe 

Na pierwszym etapie ustaliliśmy z klientem grupę docelową kampanii, oczekiwania wobec nas, cele oraz proces, według którego powinna przebiegać kampania. 

Opracowanie harmonogramu 

Kolejno stworzyliśmy plan działań zwierający konkretne zadania, terminy oraz podział odpowiedzialności pomiędzy nas a klienta.

Opracowanie koncepcji kreatywnej 

Zanim przystąpiliśmy do działania zaproponowaliśmy klientowi dwie linie kreatywne kampanii – z dwoma różnymi myślami przewodnimi oraz wizualizacją graficzną.

Przygotowanie treści edukacyjnych

Na kolejnym etapie najważniejszymi działaniami była seria grafik edukacyjnych, redakcja i korekta tekstów na LinkedIn oraz przygotowanie materiałów prasowych

Raport medialny 

Po 6 tygodniach trwania kampanii przygotowaliśmy dla klienta raport pokazujący zasięg kampanii, zaangażowanie odbiorców i zwrot z inwestycji w formie AVE (ekwiwalent reklamowy). 

#spórostrój#spórostrój
#spórostrój#spórostrój
#spórostrój#spórostrój

W toku realizacji projektu otrzymaliśmy od Magdaleny Gajek i zespołu Blend PR nie tylko mierzalny wkład, ale przede wszystkim ogrom wiedzy i know-how. Wspólne działanie przeorganizowało moje spojrzenie na marketing w kancelarii. Projekt #spórostrój to nie tylko kilka śmiesznych postów w serwisach społecznościowych i tradycyjnych mediach – to poważne ćwiczenie ze sposobu prowadzenia narracji, świadomości potrzeb odbiorcy docelowego i działań marketingowych skoncentrowanych na jasno zdefiniowanym celu.

BARTOSZ FERT
Partner w Fert Jakubiak Wróblewski rzecznicy patentowi

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800