Co chcieliśmy osiągnąć?

01

Przed nawiązaniem współpracy klient wprowadził zmiany w wycenie swoich usług. Naszym zadaniem było trafienie do odpowiednich osób z grup docelowych opracowanych wcześniej przez klienta.

02

Narzędziowa potrzeba klienta koncentrowała się na odświeżeniu sposobu funkcjonowania reklam Google Ads oraz Meta Ads.

03

Aby zwiększyć nasz potencjał reklamowy, zdecydowaliśmy się przygotować projekt graficzny nowej strony www. 

Proces realizacji

Audyt reklam Google Ads i Meta Ads

Współpracę rozpoczęliśmy od sprawdzenia dotychczasowych kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na Facebooku oraz Instagramie.

Testy nowych formatów reklamowych

Kolejno przez pierwsze trzy miesiące wdrażaliśmy oraz obserwowaliśmy zróżnicowane formy reklamy – zdjęcia, wideo, karuzelę i szukaliśmy najoptymalniejszych rozwiązań. 

Skalowanie najbardziej trafionych kampanii

Następnie skupiliśmy się na maksymalizowaniu efektów tych form reklamowych, które dawały najlepsze efekty. Najpierw prowadziliśmy promocję w najważniejszych grupach docelowych klienta z punktu widzenia biznesu beauty. Następnie rozszerzaliśmy działania na nowe grupy docelowe.

Projekt graficzny nowej strony internetowej

Równolegle do optymalizacji reklam prowadziliśmy drugi projekt związany ze stroną internetową. Trwał on cztery miesiące i zakładał po naszej stronie zbudowanie nowego układu treści, copywriting oraz design strony www. Kodowanie, wdrożenie techniczne oraz uzupełnienie zdjęć klient wykonywał samodzielnie.

zdjęcie recepcji salonu U Fryzjerów
animacja strony www U FRyzjerów na telefoniewizualizacja strony U Fryzjerów
zdjęcie procesu modelowania włosówzdjęcie strzyżenia włosów męskich
proces współpracy z U Fryzjerówwizualizacja reklam U Fryzjerów na telefoniezdjęcie dziewczyny przygotowującej mieszankę farb do włosówikony U Fryzjerów

Referencje

Mogę szczerze polecić współpracę z agnecją Blend PR.  To młody, kreatywny zespół, który ma świeże pomysły i jest otwarty na potrzeby klienta_tki. W kampaniach widać, że uważnie słuchają i uwzględniają cele. Daje to poczucie, że pracuję się z kimś, kto naprawdę rozumie markę. Ich butikowe podejście sprawia, że współpraca jest kameralna, a jednocześnie profesjonalna. Blend PR to partner, na którym można polegać!

JERRY GŁUCH
General Manager & PR Manager w U Fryzjerów

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800