Nie masz pomysłów na marketing? Sprawdź naszą nową usługę burzy mózgów Brandmover™
U Fryzjerów to warszawska marka salonów fryzjerskich premium z dwoma lokalizacjami w centrum stolicy. Brand jest na rynku od ponad 10 lat i w momencie rozpoczęcia naszej współpracy miał już uporządkowane założenia strategiczne oraz biznesowe. Klient zgłosił się do nas z zamiarem wprowadzenia nowości w działaniu reklam online.
Przed nawiązaniem współpracy klient wprowadził zmiany w wycenie swoich usług. Naszym zadaniem było trafienie do odpowiednich osób z grup docelowych opracowanych wcześniej przez klienta.
Narzędziowa potrzeba klienta koncentrowała się na odświeżeniu sposobu funkcjonowania reklam Google Ads oraz Meta Ads.
Aby zwiększyć nasz potencjał reklamowy, zdecydowaliśmy się przygotować projekt graficzny nowej strony www.
Współpracę rozpoczęliśmy od sprawdzenia dotychczasowych kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na Facebooku oraz Instagramie.
Kolejno przez pierwsze trzy miesiące wdrażaliśmy oraz obserwowaliśmy zróżnicowane formy reklamy – zdjęcia, wideo, karuzelę i szukaliśmy najoptymalniejszych rozwiązań.
Następnie skupiliśmy się na maksymalizowaniu efektów tych form reklamowych, które dawały najlepsze efekty. Najpierw prowadziliśmy promocję w najważniejszych grupach docelowych klienta z punktu widzenia biznesu beauty. Następnie rozszerzaliśmy działania na nowe grupy docelowe.
Równolegle do optymalizacji reklam prowadziliśmy drugi projekt związany ze stroną internetową. Trwał on cztery miesiące i zakładał po naszej stronie zbudowanie nowego układu treści, copywriting oraz design strony www. Kodowanie, wdrożenie techniczne oraz uzupełnienie zdjęć klient wykonywał samodzielnie.
Po około pół roku od startu współpracy klient zauważył, że obecne osoby korzystające z usług fryzjerskich są bardziej świadome ich wartości.
Po fazie testów nasze kampanie na Facebooku i Instagramie generowały regularnie wyświetlenia oferty na poziomie satysfakcjonującym klienta.
W projekcie graficznym nowej strony www pojawił się bardziej nowoczesny układ treści oraz nowe funkcjonalności. Wśród nich jest między innymi przejrzysta nawigacja, edytowalne landing page oraz innowacyjny pomysł naszego klienta – wyszukiwarka fryzjerów.
W zakresie treści nowa strona internetowa wyróżnia się przede wszystkim lepszym dopasowaniem copywritingu do grup docelowych, jasnymi korzyściami oraz pokazuje unikatowy charakter salonów, dla których ważna jest inkluzywność, rozwój oraz odpowiedzialność społeczna. Podkreśliliśmy wiarygodność marki poprzez dodanie opinii, FAQ, aktualności, wycinków medialnych oraz filmów z metamorfozami.
Na stronie internetowej zachowaliśmy jednocześnie wszystkie komponenty, które dobrze sprawdzały się na poprzedniej witrynie i nadal miały potencjał.
W trakcie tworzenia designu strony www podzieliliśmy się z klientami wieloma dodatkowymi rekomendacjami dotyczącymi m.in. przeniesienia strony na własny serwer, wprowadzenia analityki.
Mogę szczerze polecić współpracę z agnecją Blend PR. To młody, kreatywny zespół, który ma świeże pomysły i jest otwarty na potrzeby klienta_tki. W kampaniach widać, że uważnie słuchają i uwzględniają cele. Daje to poczucie, że pracuję się z kimś, kto naprawdę rozumie markę. Ich butikowe podejście sprawia, że współpraca jest kameralna, a jednocześnie profesjonalna. Blend PR to partner, na którym można polegać!
JERRY GŁUCH
General Manager & PR Manager w U Fryzjerów
Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.