Co chcieliśmy osiągnąć?

01

Stworzyć świeżą, wyróżniającą się na markę, pomimo że rynek firm technologicznych jest dziś mocno zatłoczony. 

02

Zachować w komunikacji swobodną atmosferę typową dla branży IT tak, aby klient wpisał się w już znaną grupie docelowej konwencję.

03

Stworzyć markę, z którą chętnie będą utożsamiać się pracownicy, a dzięki temu wzrośnie w firmie świadomość roli marketingu w pozyskiwaniu nowych klientów.

Proces realizacji

Zbadanie sytuacji wyjściowej

Na tym etapie zorganizowaliśmy warsztat brandingowy, przeprowadziliśmy ankiety wśród pracowników, wykonaliśmy audyt obecnych materiałów oraz analizę konkurencji. 

Uporządkowana strategia marki

Zebrane dane – odnośnie celów, problemów, wyzwań oraz otoczenia klienta – posłużyły nam do wypracowania strategii marki oraz pierwszych rekomendacji odnośnie identyfikacji wizualnej. Na tym etapie zbudowaliśmy także podstawowy lejek marketingowo-sprzedażowy oraz opisaliśmy główne narzędzia komunikacji. 

Nowy design marki 

Kolejno pokazaliśmy dwie wersje brand hero, a po wyborze jednego z kierunków zaprojektowaliśmy wieloelementowy system identyfikacji wizualnej opisany w brandbooku.

Zaprojektowanie nowej strony www 

Pomogliśmy klientowi poinformować otoczenie o dziejącej się zmianie, wytłumaczyć jej powody oraz przedstawić, na jakich filarach opiera się marka po rebrandingu. Głównym narzędziem była tu przeorganizowana strona www.

Rozwój komunikacji w modelu abonamentowym 

Obecnie stale pracujemy z klientem nad rozwojem komunikacji (social media, newsletter, marki osobiste, materiały reklamowe) oraz wsparciem sprzedaży (segmentacja klientów, materiały sprzedażowe, analityka)

Welastic
WelasticWelastic
WelasticWelastic
WelasticWelastic
WelasticWelastic

Niezwykle podoba się nam koncepcja kreatywna marki i przede wszystkim nowy członek naszego zespołu kameleon Alex. Współpraca z Blend PR przebiegła bardzo sprawnie. Wiele decyzji agencja podejmowała samodzielnie, nie angażując naszych managerów ponad potrzeby. Serdecznie dziękujemy za terminową i zgodną z oczekiwaniami realizację naszego zlecenia!

JAROSŁAW ZIELIŃSKI
CEO & Co-founder w Welastic

Chcesz zrealizować
podobny projekt?

Zostaw kontakt do siebie, a my oddzwonimy maksymalnie kolejnego dnia roboczego, aby dopytać Cię o szczegóły i ustalić plan działania.

dr Magdalena Gajek | Właścicielka Blend PR®
m.gajek@blendpr.pl
+48 665 912 800